Mijn dochter is 2 weken geleden van 5 naar 4 flessen gegaan. Nu zat ze gisteren ineens ook 3 flessen mag dit? Ze is 5,5 maand en eet goed haar groente en fruit. Haar schema is nu 7.00 200 10.30 fruit 15.00 fles 18.00 groente 22.00 200 met pap Krijgt ze zo niet te weinig te weinig vocht of wat kan ik haar geven.
Kan ik als ze 6 maanden is overstappen van nutrilon naar friso opvolgmelk en hoe stap ik over op opvolgmelk?
Beste Gekkies, De ruimte tussen 10.30 uur fruit en 15.00 uur een flesje vind ik vrij groot. Je zou haar om 12.00 uur nog een flesje kunnen aanbieden. Deze fles kun je dan straks, als zij daar aan toe is, vervangen door een boterhammetje. Als extra vocht kun je water of lauwe thee geven. Overstappen naar Friso opvolgmelk is geen enkel probleem. Groet, Anne
Ja ik vind het ook vrij lang,kan ik ook ze slaapt namelijk van 12 tot 2 haar gelijk om 2 uur de fles geven of gewoon om 12 uur en 15.30 dus terug naar 4 flessen? ze heeft geen honger want dan geeft ze dat heel goed aan!
Beste Gekkies, Ik zou je willen adviseren om haar nog om 12.00 uur een flesje aan te bieden en dus terug te gaan naar 4 flessen. Vanaf 6 maanden adviseren wij 3 of 4 flessen van 180 ml/6. Dit ligt eraan hoeveel bijvoeding het kindje krijgt. Groet, Anne