Wie geniet er ook zo van deze serie... Vind het heerlijk wegkijken. Ik neem het doordeweeks lekker op zodat ik 's avonds lekker kan kijken of weekenden...
Het werd toch om 14:00 uitgezonden? Ik nam het ook op maar dacht dat het gestopt was, komt het op een ander tijdstip? Ik heb nog niet veel gezien, vind het erg leuk maar moeilijk om Lauren Graham los vd gilmore girls te zien haha
Haha dat heb ik ook Giebel.... Nee, het wordt nog steeds uitgezonden... Kijk je via ziggo? Dan kun je het programma selecteren ipv de tijd... Schijnt ook dat je via internet verder kunt kijken maar ik vind het wachten ook wel waard...
Raar... Volgens de tv gids wat anders. En volgens de gids in mijn dvd recorder ook. Ik zal hem morgen gewoon instellen op de gewone tijd. Bedankt!
Hey Giebel, nou zeg ik wel heel stoer...het is ervoor...maar ik zie dat mijn horizon het ook niet heeft opgenomen dus niet uitgezonden... Balen!! Ik zal er even een bericht aan wagen bij RTL Als ik wat weet, dan gil ik even....
Ik heb net heel Netflix binnenstebuiten gekeerd nav jouw post, maar geen Parenthood! Doe ik iets niet goed? Of heb jij Netflix USA geïnstalleerd ofzo? Want op Netflix Nl is hij onvindbaar
Even gecheckt.... Seizoen 4 is dus volledig uitgezonden op RTL 4. Er zijn deze week 's nachts herhalingen en morgen en zondag nog. Daarna weer wachten op het vijfde seizoen.... Ik zo kijken of deze online te bekijken is. Totaal zijn er 6 seizoenen en is de 6e tevens het slot.