Stress schadelijk?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Noukie1805, 4 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

4 feb 2009
    665
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb nogal een drukke baan met behoorlijk veel stress.
    Nu heb ik al eerder een periode gehad van slapeloosheid door de stress.
    Het gaat nu wisselend...de ene nacht slaap ik beter dan de andere, zou natuurlijk ook door de zwangerschap kunnen komen, maar daar ga ik niet vanuit omdat het voor de zwangerschap hetzelfde was. Nu maak ik me zorgen over de invloed van de stress op mijn kindje.
    De vk raadde mij aan het bij mijn baas aan te geven, maar ja..je kent het wel..wil me ook niet aanstellen :(
    Hebben jullie hier ervaring mee? Mensen met een stressvolle baan mssn?
    Liefs

2. yOurTheOnlyOne

4 jan 2009
    38
    0
    0
    meis kijk daar maar mee uit.
    ik had 2 dagen zon stress , dat ik er buikkrampen van kreeg.
    een beetje kan altijd ,heef iedereen ,
    maak je niet teveel zorgen gewoon rustig doen en aan je kindje denken

xx ;)

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Veel stress is nooit goed voor je, laatstaan als je zwanger bent..

Als de vk je het al aanrade.. hoe kan je dan een aanstelster zijn?

je gezondheid is nu het belangrijkst en als jij niet kan slapen (al langere tijd, ook voor zwangerschap) heb je TE veel stress.
    zo simpel is het.. gewoon over hebben en anders vragen om tijdelijk een ander functie?

je baas heeft er nl. ook niets aan als je maar doorgaat en zometeen met 20 weken thuis zit overspannen!

4. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    google eens op stress en zwangerschap.

5. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

4 feb 2009
    665
    0
    0
    Bedankt voor jullie reactie, had nog even een zetje nodig!
    Weet dat het niet goed is voor de baby en ga morgen met mijn baas praten. Mssn kan ik een uurtje later beginnen zodat ik wat rustiger lig s nachts en ga ook aangeven dat ik alleen nog maar mijn eigen pakket draai en voor iedereen die overspannen ziek en op vakantie is moeten ze maar een andere oplossing zoeken! Loop al zo lang op mijn tenen, maar dit is nu belangrijker! Wel een beetje nerveus!
    Groetjes Anouk

6. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

succes morgen ;) je kindje is belangrijker nu en stress is inderdaad heel slecht.

7. Sha29

Sha29 Actief lid

Hoi,

Wat ik begrepen en gelezen had ,dat stress niet goed voor je ongeboren kind is..
    het kan een huil baby worden ect..

maar stress is zoiezo niet goed voor je meid!
    probeer rust te vinden in at anders..

Ik heb ook een stress volle baan...
    de hele dag staan van 9to6 1x half uur pauze , en meestal 3 dingen tegelijkrtijd doen!
    maar nu denk ik er ook over om te gaan zeggen!

Succes meid!

8. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

4 feb 2009
    665
    0
    0
    Met dikke tranen typ ik dit berichtje.
    Wat waren we blij...wat waren wij gelukkig en zo bevoorrecht dat het allemaal zo snel mocht lukken.
    Vannacht werd ik wakker van de buikpijn eenmaal op het toilet had ik al direct bloedverlies. Na mate de pijn en het bloedverlies erger werd vervloog mijn hoop dat dit tot een goede einde zou komen.
    Toen ik vanmiddag bij de vk een inwendige echo kreeg bleek het idd niet goed...het vruchtje was ws al een tijdje overleden omdat het niet groot genoeg was voor 8 weken.
    De wereld verdwijnt even onder je voeten....weg roze wolk!
    Heb nu veel buikpijn en we zijn heel erg verdrietig, want mssn hou je het 12wkn voor je, maar je geluk en plannen bewaar je niet voor na 12 weken dat is er zodra je test positief is.
    We laten ons niet uit het veld slaan...dit kindje was zo welkom en gewenst een droom die uitkwam en hoewel dit vruchtje niet mocht komen blijft de wens, de droom naar ons kindje en houden we ons daaraan vast!

9. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

wat een vreselijk bericht, heel veel sterkte, ik hoop met jullie mee dat het gauw mag lukken.

10. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

wat een vervelend nieuw! heel veel sterkte met het verwerken meid

Deel Deze Pagina