hallo Ik ben nu sinds drie weken ... Heeel vaak smorgens beroerd. ik kan best wel veel slapen en met name ook wel smiddags af en toe een dutje. Mijn borsten zijn inmiddels wat gegroeit en rond de tepel is groter dan anders..en ze zijn ook zeer gevoelig. Ben sinds vorige jaar nov al gestopt met de pil. Nu ben ik gisteren weer ongesteld geworden krijg er momentueel geen hoogte meer van. Wie kan me hier eens wat over vertelen. en/of zijn er meer meiden die dit geval kennen of meegemaakt hebben.
Misschien gewoon je hormoon huishouding... die het veroorzaakt. Ik weet het anders ookni eigenlijk misschien trekt het weg na je ongesteldheid. Beterschap Groetjes
Hoi Ik heb het ook elke maand. Na mijn eisprong wordt ik misselijk en krijg ik pijnlijke borsten en soms een gevoelige buik maar zodra ik 2 dagen ongesteld ben is het over. Elke maand denk ik nu is het raak of misschien ben ik het wel en ben ik net als zovelen toch nog ongesteld. Maar ik weet nu ondertussen wel beter helaas. Ik hoop dat het bij jouw snel ophoudt want ikzelf vind het erg irritant en vertrouw mijn eigen lichaam niet eens meer zo.
Ja idd...elke keer een grote hoop... ik hoop idd dat het dan deze week beter gaat want wordt er zelf wel een beetje gek van... Maar goed hopen voor jou ook het beste weer.! Groetjes