Hhaah ja dat is ook zo hoor..zo denk ik ook wel...wat is nu 9 maanden op je leven. Maar overdrijven hoeft ook niet..ik bedoel brie mag je hebben als het maar niet van au lait cru is enzo..dus je moet ook niet te panisch gaan doen. Gewoon even op voedingscentrum kijken waar je om moet denken als het zover is Enneh drinken en roken enzo..nee dat zou ik ook niet doen! Dat is zo bewezen slecht..maar ja ook daarin moet een ieder zn eigen keuze maken he?
voedingscentrum is een goed idee! ik verwacht nu toch wel een van deze dagen mijn 2e natuurlijke eisprong na 100 jaar pil; vanaf dan zal ik 2 weken toch ook maar even de kaasjes en wijntjes laten staan. misschien overdreven of beginnersantousiasme, maar goed je moet inderdaad je gevoel volgen he!
Ja hoor daarom heb ikzelf dus ook niet meer gedronken sinds ik gestopt ben met de pil nov 2007 was niet nodig maar heb het wel gedaan. Beter dat jij gerust bent, dan dat je toch met een rotgevoel rondloopt. Waar je inderdaad wel voor moet waken is dat je niets meer durft te eten en drinken en bij alles gaat denken oh jee mag dat wel? Ik bedoel als je zwanger bent mag je nog best veel hebben ook al klinkt het soms anders haha
yep. sowieso zorgen dat je niet te zorgelijk en gestresst rond loopt als (bijna)zwangere: een happy moeder krijgt denk ik ook een happy baby! toch vind ik het nog steeds een wonder, hoe je overvallen kan worden door die koorts, een baby te willen! ik ga maar eens even de stad in, info zoeken, en nieuwe tests kopen. gister er 2 verpest, ook dom ik had een zwangerschapstest-staafje in de ovulatietest-houder gedaan en nou doet die ovu-test het niet meer en weet ik ook niet wat de zwangerschapstestuitslag is.. maar een dikke vette streep is een dikke vette NEE lijkt me! succes allemaal!