Ik weet het het is pas volgende maand maar zat nu al te bedenken wat een orgineel idee is om te maken voor moederdag voor oma. Vorig jaar heeft Emma wat getekend en dat hebben we op een doosje chocolaatjes geplakt (idee van dit forum). Nu wil ik graag weer iets leuks maken met Emma voor de oma's. Hebben jullie een leuk orgineel idee?
op het kdv maken ze een theelichtjeshouder Een theedoos verven en dan met allerlei theedingetjes leuk inpakken. Een olvaritpotje o.i.d. vullen met hartjessnoepjes en dan: oma is een snoepje!
wat ze voor moederdag maakt weet ik niet dat is toch meestal een verrassing voor moeders en mijn moeder is overleden en mijn schoonmoeder geen contakt mee
Zie ik het nou anders dan jullie???Ze gaan toch niet iets voor oma maken maar voor mama........ik zou het niet leuk vinden als ze iets voor de omas zouden maken, dat is iets wat ik niet vind kunnen op een moederdag.
Nu maken hier de kids ook niets voor de oma's met moederdag en wil ik zelf ook niks hebben van mijn man, aangezien ik zijn moeder niet ben. Maar om nu te zeggen dat het niet kan op moederdag, waarom niet, als men dat toch leuk vind om te doen. Wil toch niet zeggen dat iedereen dat moet doen
ik geef mijn moeder en schoonmoeder altijd iets voor moederdag en maak er dan wat van ons meisje bij. Dat vind ik leuk.
Ja maar dat geef jij en iets van hun erbij! dat vind ik al iets anders dan dat hun speciaal op school alleen iets maken voor oma op moederdag (zo bedoelde ik het eigenlijk )
Ik heb vandaag mijn moederdagcadeautje al gehad! beetje vroeg, dat wel, maar zeker niet minder leuk. Was een heel leuk ingepakt doosje met daarin een prachtige mooie zelfgemaakte macaroniketting en een heel mooi gedichtje! En trots dat ze was, heerlijk! Zelf geef ik mijn moeder ook altijd iets op moederdag, met een hele mooie tekening van mijn dochter erbij als extraatje. Van mijn moeder krijg ik iedere jaar een mooie kaart in de bus met een leuke foto van Jaslynn erop gemaakt en een lieve boodschap er in, doet ze dan namens mijn dochter.
wat manlief met S. gaat maken voor mij weet ik niet, moet natuurlijk een verrassing blijven maar manlief is niet heel creatief dus ik reken op een mooie tekening ik weet nog niet wat ik voor mijn moeder haal, maar ik denk dat ik het idee met het olvaritpotje voor mijn moeder gebruik, en het idee van de theedoos voor schoonmoeder,
Geen idee, maar vieren doen we het niet. Ik heb de verjaardag van mijn man op moederdag gepland, omdat we anders bij sm worden verwacht. Een eigen moederdag vieren zit er hier voorlopig niet in
wij hebben vanaf onze eigen eerste vader en moederdag besloten dat we die dag nergens heen gaan. We gaan op zaterdag langs beide en anders op maandag nog ergens heen. Op vader en moederdag doen we altijd iets leuks met zn drietjes.
Was het maar zo makkelijk hier. Ik heb een zeer dramatische schoonmoeder. Ze is ook wel lief hoor, maar als je jongste kind 30 is en zelf vader, zou je toch niet meer zo moeten staan op het zelf vieren. Heb er al menig discussie over gevoerd maar krijg het er niet doorheen helaas
en waarom heb je het nu dan gehad??? is toch in mijn ogen dan geen moederdagkado dat is de 2e zondag van mei
en je man vindt dat ook geen goed idee, want als dat wel zo is, zou het mij weinig kunnen schelen wat mn schoonmoeder vond. Maar wel vervelend als ze daar zo kinderachtig over doet. Wij hebben het meteen als mededeling gedaan.
Omdat ze daar altijd wat vroeger mee zijn. Dan is het nog lang geen 2 mei idd maar denk niet dat mijn dochter van 3 zich dat beseft, wel? Wel snapt ze dat ze het cadeautje speciaal voor haar moeder gemaakt heeft en als ik dan zien met hoeveel trost ze die aan me overhandigd dan lig ik er geen sec wakker van dat ik het niet op DE dag zelf heb gekregen, zal er niet minder plezier om hebben. In mijn ogen dus het beste moederdagcadeau ooit.