Jemig wat een tegenvaller ineens... even snel de calculator erbij gehaald en gekeken met mijn huidige verwachte cyclus van 55 dagen (ik voel dat ik dit weekend ongesteld moet worden...) en dan zit ik al in eind december... dan moet het allemaal dus al lukken volgende ronde. Stom zeg, ik zat eigenlijk gewoon sinds 1,5 week lekker even verhalen te lezen, voel me steeds heel rustig omdat het allemaal ook wel even mag duren, maar toch nog wel (onbewust dus...)gehoopt op 2009, maar dat gaat dus al bijna niet meer lukken! Niet raar natuurlijk, maar als dat er ineens zo zwart op wit staat.....
Klote als je mega (eindeloze) lange cyclus hebt! Heb je wel eens etos zwanger worden gehad? Schijnt je cyclus ook te herstellen? Ik zou ook deze maand of volgende.. anders is het ook weer 2010 Jeetje zoals jij dat schrijft is best confronterend
Ik snap t niet helemaal...als je nu ongi gaat worden, dan heb je toch zeker nog een paar keer een eisprong dit jaar? Het is pas februari...en over 55 dagen is het geen december...toch?En je bent nog niet zo lang gestopt met de pil dus je cyclus kan nog makkelijk veranderen. Had je altijd een lange cyclus? Zo ja, dan zou ik even langs de ha gaan. Als dit niet zo is, dan kan ie makkelijk korter worden
of bedoel je dat je dit jaar niet zal bevallen? Dan kan je nog wel dit jaar zwanger worden en daar gaat t om...toch? succes