Na 3*** + pauze weer gestopt..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rossi85, 3 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rossi85

Rossi85 Actief lid

25 jul 2011
    216
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    Na een lange voorgeschiedenis en 3 mooie *** aan de hemel ben ik met mijn huidige man het "traject" weer in gegaan... super spannend en ook heel erg eng natuurlijk!

Iets meer dan een half jaar geleden ben ik overgestapt op een andere pil omdat mijn oude pil eruit ging en ik niet tegen de vervanging kon. Ondertussen kwamen de kriebels boven en hebben mijn liefde en ik besloten om te stoppen met de pil. Ik slik eigenlijk altijd door en de gyn heeft altijd aangegeven dat dat geen probleem is. De keren dat ik stopte met de pil werd ik altijd na 2-3 dagen ongesteld. Maar je voelt hem al aankomen.. nu dus echt helemaal niets :(

Maar goed, geduldig als ik ben (not) heb ik netjes een paar weken gewacht maar heb ik toch maar de gyn gebeld. Gezien mijn voorgeschiedenis en mijn foute PAP uitslag en alle ellende die daarop volgde vorig jaar mocht ik meteen komen. We hebben een test gegaan (negatief wist ik natuurlijk allang) en ik moest bloed prikken.

Nu mag ik over 2 weken terugkomen en gaan we verder kijken ik krijg dan een echo en gaan we de bloeduitslagen bespreken (geen idee wat daar uit kan komen maar goed). Daarbij gaf ze aan dat ze wil kijken om iets voor te schrijven. Ik ben niet zo'n fan van wachten... en al helemaal niet van medicatie maar ja als het niet komt...

Ben toch best onder de indruk van alles, dit was niet echt hoe ik het voor ogen had. Maar ja niets is tot nu toe gegaan zoals je het het liefst wil zien... Ik hoop toch echt dat ik niet weer al die ellende hoef mee te maken en het nu eens "gewoon" kan gaan...

2. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Bah das echt vervelend allemaal zeg! En snap met de geschiedenis die je beschrijft dat je verlangt naar dat het allemaal eens 'gewoon' mag gaan. Wil je heel veel sterkte wensen en hopelijk snel een zwangerschap die goed mag blijven gaan.

3. Rossi85

Rossi85 Actief lid

25 jul 2011
    216
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    Dank je wel meid! Jij ook hoor!!!

Deel Deze Pagina