Dag dames, ik dacht ik open ook een topic voor degene die net als ik ook in mei gestopt zijn met hun pil. Ik heb mij zelf uitgebreid voorgesteld onder even voorstellen "'zwanger worden van een nakomertje'' ik heb namelijk al 2 kinderen een zoon van 11 en een dochter van bijna 10! Met mijn zoon was ik direct zwanger na het stoppen van de pil en mijn 1 menstruatie. En mijn dochter was ik zwanger in de 2 ronde! Ik ben nu gestopt op 20 mei met de pil en heb op 24 mei een ontrekkingsbloeding van 7 dagen gehad! Tot nu toe niet ongesteld geworden, ik heb wel overgewicht en had altijd een onregelmatige menstruatie. Slikte ook een paar jaar microgynon 50mg waarvan het laatste anderhalfjaar continue doorgeslikt. Ik hoop dat ik weer zo snel zwanger raakt maar ja weeg nu aardig wat kilos meer dan 10 jaar geleden en ik ben nu ook 10 jaar ouder (30). Ik moet wel zeggen dat ik ongeveer een dikke week terug een soort van dikke slijmprop achtig iets verloor in de afscheiding het was ook rekbaar niet heel lange sliert maar je kon er wel een draad van trekken (sorry voor de details) Weet niet of ik dat moet zien als eisprong of vruchtbaarheid want in die week daarna heb ik behoorlijk last gehad van steken wat eigenlijk pas sinds gisteren weg is en nu weer goed voel. Ik was ook misselijk etc heb zelfs al 2 testen gedaan de laatste vandaag maar negatief
heey sweet love... Ik ben in de eerste week van juni gestopt met de pil en dacht me wel aan te mogen sluiten bij jou topic ondanks dat de maand niet overeen komt.. hahah.. Ik ben na 9 jaar pilgebruik (microgenon of hoe het ding heten mag) gestop.. ontrekkingsbloeding gehad en nu hard aan het klussen... Ook ik ben te zwaar, maar hoop dat dit me niet in de weg mag staan.. Vroeger een regelmatige cyclus, we zullen zien wat het nu mag zijn... De slijmprop die jij omschrijft... ik heb dat ook wel eens ooit maar ik dacht altijd dat dat (jah het klinkt ranzig) ingedroogd sperma was hahaha.. als ik zoiets al tegen kom is het meestal de dag nadat we gemeenschap hebben gehad.. MAar kan ook wat anders zijn, twas een aanname... dus of het klopt? Ik hoop dat het snel raak is.. word ons eerste kindje en verkeer nu al in hogere sferen hahaha... Succes met testen!!
Hallo Bjanc, Wat spannend zo een 1e leuk hoor! Ja ik slikte ook microgynon 50mg. Moet wel zeggen dat ik sinds gisteren een beetje bruin verlies hebt. dus ik dacht mijn menstruatie komt er aan (voor het eerst blij dat die komt) maar vandaag helemaal neits op af en toe een bruin sliertje in mijn afscheiding na. Heb wel echte menstruatiepijn...hoop dat het doorzet...dan heb ik een cyclus van 35 dagen. deze maand...en dan hopelijk volgende maand raak...intussen hoop ik dat het een innestelingsbloeding is maar ja dat is mezelf voor de gek houden, dat gebeurt zelden ik heb 2 kids en nooit meegemaakt maar ja...we moeten ergens aan vastklampen heh
ja tuurlijk hoor als je ook gestopt bent in juni scheelt maar een maandje toch haha groetjes sweetlove
Hey sweet love, ja ook ik had 4 dagen geleden wat bruine afscheiding.. maar tot op heden geen menstruatie... strange.. tja.. onder tussen hou ik mijn lijf goed in de gaten.. het enige wat ik merk ik dat ik vaak moet plassen, kan ook zijn dat ik meer koffie drink dan normaal(??) en mijn borsten pijnlijk zijn (menstruatie?) ach ik hou op dit moment vanalles in de gaten, wellicht zijn het dingen die ik normaal ook had... we wachten af.. eisprong zou geweest moeten zijn als ik een cyclus van 28dagen zou hebben.. zou officieel dan ook de 11de juli mogen testen... Hoop doet leven he!
Hai Ladies, Ik sluit me gezellig bij jullie aan! Mijn 1e ronde na het stoppen met de pil was voorbeeldig hihi, wel alleen meer last gehad van bloedverlies dan tijdens pilgebruik maar dat zal wel normaal zijn. Zou mooi zijn als we snel een eerste zwangere mogen feliciteren! Liefs Monique
Hoi Monique Leuk enjoy THE club!! Wat een mooie cyclus heb jij zeg, hoelang slikte jij de pil? Ik heb cyclus van 36 nog wat lang maar blij dat die is gekomen
Ik had juist met pil zware menstruaties nu lijkt het wel wat minder. Moet ik tellen met mijn cyclus vanaf bruin verlies of vanaf moment dat het goed doorzet?
Ik heb nu ongeveer anderhalf jaar de pil geslikt, daarvoor ben ik ook een tijd gestopt en toen had ik ook een perfecte cyclus. Toen was het ook 28 of 29 dagen... Misschien heb ik bij mijn volgende menstruatie (hopen dat die niet komt..) ook wel weer minder last hoor. Bij mij zet de menstruatie trouwens heel snel door dus heb nooit echt last van bruinverlies.