Hoii Damens Ondertussen word ik er erg onzeker van, dus ben opzoek naar mede lot genoten! Ik ben vandaag 6 dagen over tijd de test blijft negatief. Al leek er 2 dagen geleden een heel klein streepje te zijn, maar dat was pas na dat de test de halve dag naast t bed had gelegen. Dus dat telt voor mij gevoel niet mee. Vandaag weer getest geen succes Graag wil ik weten of meerde mensen dit hebben gehad of hebben. alvast bedankt!
Ik ben al eens 4 weken ovetijd geweest... dus ken t gevoel... Naja echt ovetijd is het niet, je eisprong is dan gewoon laat of is er helemaal niet geweest... Maar goed nu 2 jaar verder in het proces maak ik me dr niet meer zo druk om. Suc6
Ben 4 dagen overtijd en blijf ook negatief testen Morgen laatste test doen en dan maar wachten tot wanneer in ongesteld word. Vervelend he?!
Ik ben 12 dagen overtijd. En ook ik test 3x negatief. Morgen naar de gyn. Ben benieuwd wat daar gaat gebeuren.
Ik testte bij Thirza pas 19 dagen overtijd positief, zie mijn reactie in chntl haar topic... Wacht, ik kopieer ´m wel ff Dat je nog niet positief test kan een aantal oorzaken hebben: 1) je bent niet zwanger en door de spanning wordt je gewoon ook nog niet ongesteld 2) je eisprong was later dan je denkt 3) de innesteling heeft lang geduurd of duurt lang, (kan tot 2 weken duren!) 4) je zit laag in HCG en maakt gewoon minder HCG aan dan je voor zwangerschapstesten nodig hebt om positief mee te testen. Ik testte bij Thirza pas 19 dagen overtijd positief, 33 dagen na mijn eisprong, (die had ik getempt, dus die wist ik zeker). Bij de termijnecho werden we in eerste instantie 2,5 week teruggezet, later werd dat 1,5 week. Dat laatste klopt weer precies met de dag dat ik last kreeg van menstruatie-achtige krampen twee dagen voor NOD, (12 dagen na de eisprong dus). Is dus achteraf de innesteling geweest.
Na 19 dagen pas! dan heb ik nog een lange weg te gaan ik heb altijd een cyclus van 28 dagen ook na dat ik ben gestopt met mijn nuvaring. Wel heb ik ook last gehad van krampen maar nu gaat t eigelijk wel goed op de pijnlijke tepels na dan. Wel netjes dat je het precies hebt kunne uitrekenen dat met t tempraturen misschien als t niks is ga ik er ook mee beginnen
Wat spannnend zeg laat even weten hoe het is afgelopen!! 12 dagen is ookal een hele poos ik ben benieuwt ik hoop t voor je!
Spannend hoor laat je even weten als je een streepje hebt. ik test ongeveer om de 3 daagjes in de ochtend dat raden de huisarts aan. mocht t lang uitblijve mocht ik bij hem langs komen om het daar te laten testen! owh wavhte duurd zo lang he :x
Ik bem op dit moment acht dagen overtijd.... Dat wachten breekt me op.... Maar als ik zwanger ben dan heb ik de innesteling gevoeld! En als ik ervan uitga dat je ong. Twee weken na de innesteling positief kan testen.... Dan moet ik nog een halve week wachten! SPANNEND!
Dan loop ik een dag achter op jou, ik ben nu 7dagen! ja het is wel sloopend niet alleen voor mij maar ook voor me vriend natuurlijk. ik ga straks weer een nieuwe test halen voor morgen ochtend! inderdaad spannend. hou je ons hier op de hoogte
Ik ben nu ongeveer een week overtijd. Had wel 2 testen maandag met een vaag streepje, en eergisteren met een iets donkerder maar nog vaag streepje. Morgen weer testen! Mijn borsten en buik doen ontzettend pijn, dat heb ik nooit waneer ik ongesteld moet worden. Maar houd er rekening mee dat het wel gebeurt... je weet maar nooit. Sterkte dames.
Ik denk dat ik je mag feliciteren ik doe het dan ook voorzichtig! mijn huisarts zegt streepje is een streepje dik of dun en tja hij is de prof natuurlijk!!
ik lees nu net je topic pas...dus bij jou was het afgelopen maand dus niet?nou ik hoop met jemee dat het nu wel gaat lukken!
nee heb helaas een miskraam gehad was 1 week over tijd me gevoel was goed alleen t eitje of zaadje niet