Grappig verhaaltje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Daan0201, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik heb zo moeten lachen afgelopen maandag;
    Mijn vriend en ik gaan altijd even kijken bij Evi voor we zelf gaan slapen.
    Maandag dus weer, zoals altijd eerst zachtjes de deur open, en dan heel zachtjes naar binnen lopen en in haar bedje kijken (haar bedje staat met het voeteneind richting de deur)
    Mijn vriend stond als eerste bij het bedje en toen ik aankwam zag ik Evi lekker liggen op haar rug, armpjes onder haar hoofdje. Dus ik kijk dichterbij, zie ik dat haar oogjes op zijn. Nu heeft ze weleens vaker dat ze met haar oogjes open slaapt, alleen op het moment dat ik dat dacht zie ik haar weer naar mijn vriewnd kijken, en weer naar mij (terwijl ze wel gewoon met haar armpjes onder haar hoofd bleef liggen). Dus wij allebei "k@#@" en we deinzen meteen achteruit. Maar ja, toen was het al gebeurd en zette Evi het op een brullen. Die dacht natuurlijk "ja lekker zeg, eerst denk ik he gezellig en dan gaan jullie ineens weer weg!" :)

2. vosje

vosje Actief lid

25 jan 2006
    280
    0
    0
    noord-brabant
    Wout slaapt ook met zijn ogen open. :D
    Wij moeten ook altijd 2x kijken of hij slaapt of wakker is.

Dus dat wordt voortaan bij julie nog zachter te werk gaan. hihi

3. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ja, ik zei ook al 'kan nog leuk worden op vakantie in mei.' Dan slaapt ze namelijk bij ons op de kamer... :(

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Steven slaapt ook vaak met z'n handjes onder z'n hoofd, hij heeft ze dan in z'n nekje.
    Wel erg lief staat dat.
    Maar bij Steven moet je idd ook erg zachtjes doen, want als hij doorheeft dat je er staat, komt er protest :)

5. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ja, Evi slaapt ook heel vaak zo met haar handjes onder haar hoofd op haar rug. Zo lief is dat!
    Ze gaf ook meteen protest toen wij achteruit gingen. Toen was het al gebeurd, had ze ons al gezien natuurlijk :)
    Ik denk ook dat het echt puur toeval was, want als ze écht wakker was lag ze niet meer zo met haar armpjes. Dus waarschijnlijk als we 5 minuten eerder of later waren geweest had ze gewoon geslapen.
    Maar het ging gewoon echt heel grappig, alleen die oogjes heen en weer tussen mij en mijn vriend... ;)

Deel Deze Pagina