Hoi, Ik zit even met een aantal dingetjes. Ik ben wel aan de pil, maar ben heb 1 keer vergeten en 2 dagen later ben ik hem 2 keer achter elkaar vergeten...maar ondertussen hebben wel geklust. Ook tijdens die 2 dagen. Nu ben ik nog niet gestopt met mijn pil moet nog 1 weekje door. Maar ik heb wel een tussentijdse (kleine) bloeding gehad. Dit duurde 2 dagen, maar was heel weinig. Sindsdien doen mijn darmen raar. Heb een heel raar gevoel in mijn onderbuik. Moet regelmatig naar de wc en mijn urine ruikt anders dan normaal (sorry voor de detail). Wat denken jullie hiervan? Alvast bedankt voor de reacties.
Lijkt me sterk dat je zwanger wordt als je "maar" 3 keer je pil vergeten bent. Door de pil krijg je namelijk helemaal geen eisprong. Maar wie weet. Als je niet ongesteld wordt kun je een test doen, dan weet je het zeker.
Ik zit even met iets...ben gestopt met de pil en heb een test gedaan. Deze was positief...kan dit een foute uitslag zijn?
lol positief nou als je het echt zeker wilt weten doe je toch de test nog een keer maar als het positief is ben je gewoon zwanger hoor gefeliciteerd :d
Ik heb er nog 2 gedaan en daar kwam hetzelfde uit (positief). Dus kort gezegd ben ik zwanger om heel eerlijk te zijn zit ik hier niet echt op te wachten. Ben zelf 19 en mijn vriend 21. Ik weet niet hoe mijn vriend zal reageren.....
Gefelicieerd meid. je zult echter zelf de beslissing moeten maken of je het wilt houden of niet. Vertel het je vriend als hij in een goed humeur is. en ik zou het wel even in een van deze dagen doen want als je er te lang mee wacht kun je het straks niet meer laten weg halen mocht je daar voor kiezen. Natuurlijk hoop ik dat je vriend positief zal reageren. Ik ga voor je duimen! maar wat voor verschijnselen heb je? ik ben zelf namelijk over tijd, en wil wel graag zwanger worden. Liefs
Ik heb last van de volgende dingen: - steken in mijn onderbuik - continue naar de toilet moeten - regelmatig hoofdpijn - met vlagen echt misselijk en kokhals neigingen - ontzettend moe - niet zo een ontzettende trek hebben - en mijn moods verschillen per seconde - meer afscheiding, een beetje wit / bruin Ik heb net mijn vriend gesproken en die reageerde wel goed...ook alleen een beetje verbaasd.
Dan denk ik dat je al langer zwanger bent hoor en niet van deze ronde. Want als je nog 1 week de pil moest slikken, zou je pas geleden je eisprong hebben gehad. En dus nog niet posi kunnen testen. Ik zou het maar snel je vriend vertellen zodat jullie een echo kunnen laten maken etc. Succes.
Sja, ik ken ook meiden die maar 1x de pil zijn vergeten te slikken....en hoppa...meteen raak. Of het echt waar is van die 1 pil.... Weet ik niet Ook ken ik een meid die zwanger is geraakt terwijl ze zich echt niet kon herinneren een pil vergeten te zijn. Maar wel diarree gehad heeft. En zo zijn er ook vrouwen die jaren bezig zijn met het maken van een kindje. Dus ja, alles kan!