Wie weet raad, want ik snap er niets meer van. Vaak vind ik de signalen rond mn eisprong vrij duidelijk, maar nu lijkt het er op of ik er wel 3 heb gehad!! Ik zal het even toelichten , maar t is misschien af en toe wat onsmakelijk Op zondag 31 januari heb ik een miskraam gehad met ca. 4 ½ week. Dan begint volgens mij de cyclus weer te tellen en die is bij mij nogal wisselend, maar gemiddeld zon 30-35 dagen. Op dag 13/14 had ik wat ongikrampen en een beetje wit, draderig slijm, dus ik dacht hé, meteen weer een eisprong, dus klussen!!! Toen op dag 20 (de eerste verjaardag van ons zoontje!), weer hetzelfde verhaal maar wat meer slijm, dus ik dacht, misschien fout gevoeld en nu mn eisprong mn lichaam zal wel wat van slag zijn na de miskraam. Dus toen weer geklust! Nu vandaag en gisteren (dag 23/ 24 van de cyclus) echt flinke draden slijm die er bijna gewoon uitlopen en die zomaar nog niet af te vegen zijn. Dus help, wat is er met mijn lichaam aan de hand?! Kan dat slijm ook op iets anders wijzen? Of is dit dan een teken van mijn eisprong? Ik snap er echt niets meer van. Ik heb geen ovutesten (wil dat eigenlijk ook niet), maar ben bang dat ik te laat ben met testen als ik ze nu nog ga halen. Klussen zit er nu sowieso zeer waarschijnlijk helaas niet in, omdat ik zelf knallende koppijn heb door een voorhoofd- en bijholte ontsteking. En man thuis de keuken aan het verbouwen is. Dus ik vrees dat de energie vanavond op is. Wie weet raad??
misschien weet je lichaam het na de vmk van vorige ronde wel net zo min als jij zelf. Als ik het goed begrijp zorgt de afbraak van bepaalde hormonen voor de opbouw van andere, en omdat je dus allerlei hormonen in je lijf had die je tijdens een normale cyclus niet hebt zorgt de afbouw daarvan misschien wel dat andere hormonen - die zorgen dat je lichaam klaar gemaakt wordt voor een bevruchting (bv aanmaak cervixslijm) telkens weer een signaal krijgen om in actie te komen? Ben ook geen expert, maar zoiets kan ik me goed voorstellen. Dus al met al moeilijk in te schatten wanneer je nou daadwerkelijk een eisprong hebt.. lijkt me idd erg lastig. Hoop dat iig dat mocht ronde dan toch niks 'opleveren', je volgende weer helder is.
Hé fafa, Lief dat je ff met me meedenkt...m'n lichaam zal zelf inderdaad ook wel de draad kwijt zijn. Ik ga er ook vanuit dat deze ronde niets oplevert. Gaan we lekker samen voor de volgende ronde!!! (wanneer dat bij mij dan ook mag zijn...)