Ik heb geen idee waar ik in mijn cyclus zit. Heb sinds mijn bevalling (sep 2014) een jaar lang borstvoeding gegeven en heb nog geen regelmatige cyclus gehad. Wel zijn we er 'vol' voor gegaan om onze wens naar nog een kindje te mogen vervullen. Ik verlies wel bloed (helaas), maar misschien van de innesteling??! Het is in ieder geval wel minder dan een normale menstruatie. En nadat ik gedroomd had over een positieve test moest ik vandaag wel testen. Hij is licht, maar ik zie hem zeker!! Jullie??
Ik heb dus geen idee. Mijn cyclus hiervoor was 6 weken, dus had eigenlijk rond gisteren mijn eisprong verwacht. Maar die is duidelijk eerder geweest . Aan mijn slijm heb ik het niet echt kunnen merken, alleen vorige week vrijdag heb ik zomaar onverklaarbare buikpijn gehad. Misschien is hij toen geweest? Dat zou betekenen dat ik nu 7 a 8 dpo zou zitten... Ik ben trouwens wel iemand die bij alle 3 mijn zwangerschappen al vroeg positief testte. Heb van mezelf ook maar een korte LF. Alleen tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik ook vroeg bloedverlies gehad en deze is niet goed gegaan... Dus weet even niet wat ik moet denken
Ja hoor, ik zie hem ook. Hoef niet eens de foto te vergroten en kijk op mn telefoon hoop dat je testen mooi oplopen!
Zie hem vrij duidelijk! Maar omdat je niet weet waar je zit en je denkt dat je eisprong nu ong had moeten zijn, reageert deze test niet ook op een eisprong? Hoor ik van meerdere testen namelijk
Mijn eisprong rond vandaag was ook een pure gok. Heb/had nog totaal geen regelmaat helaas. Dus ik heb maar mijn laatste cyclus aangehouden. Ik heb weleens gelezen dat testen inderdaad op de eisprong kunnen reageren. Ik vermoed en hoop van niet maar gelukkig heb ik nog 3 testen. Dus de komende dagen gooi ik er nog een paar testjes tegen aan...
Zou dan de komende dagen even doortesten, om zeker te zijn dat het dus niet je eitje is. Maar vindt hem vrij duidelijk hoor .
Ik vind m ook te duidelijk voor een ei, maar wie weet... Hoeveel bloed verlies je? Wanneer ga je weer testen? Spannend: D
Hoeveel bloed, lastig. Het begon woe avond met een beetje roze verlies. Donderdag een beetje rood wat bruin opdroogde en vandaag weer eenmalig roodverlies wat ook weer bruin opdroogde... Het beste kan ik denk ik 2 dagen wachten maar kan me vast morgen niet meer inhouden . Wordt wel laat omdat ik weg moet maar dan zit er zeker 24 uur tussen.