4e ronde en ook me eerste kindje echt spannend allemaal elke maand weer! Hoe kwam je er achter dat je geen eisprong had?
Had altijd een cyclus van 10-12 weken.. en altijd ovulatietesten gebruikt maar nooit n knaller gehad. Toen bleek ik PCOS te hebben. Vandaag 2 weken geleden eindelijk een eisprong en mn hele lichaam was van slag! En bij jou? Wel gewoon eisprongen gehad de eerdere rondes?
Zo dat zijn echt lange cyclussen! Goed dat je nu weet waarom en wat je hebt. Wel ontzettend gaaf dat het nu gelukt is dan!! Ja ben elke maand ook precies 28 dagen en meestal op dag 14 soms 15 de eisprong met buikkrampen maar het gekke is dat ik deze maand daarna ook nog lang last ervan heb gehad en anders nooit, nog 1 nachtje en dan testen ben blij dat ik het toch volgehouden heb hihi normaal testte ik weleens eerder en altijd negatief
Supergoed dat je het hebt volgehouden!! Lukte mij niet... hihi wel fijn dat je weet waar je aan toe bent met een regelmatige cyclus! Ik ben nog steeds een beetje bang dat ik ongesteld ga worden al heb ik geen ongie-klachten... zit nu 14 dpo. ben zooooo benieuwd naar jouw test!! Hoelaat ga je testen?? Ik voelde me na mijn ovulatie wel meteen anders.. vooral door de erge pijn aan mijn borsten en tepels.. voelde dat mn lichaam laat had van alle onbekende hormoonwaardes lag ook veel wakker. Mijn progesteron was overigens 87 de dag na mn eisprong wat hoog schijnt te zijn..
Ja dat vind ik wel fijn gelukkig je hoort zoveel andere verhalen en onregelmatige cyclussen ik ga morgen ochtend als ik wakker word gelijk testen hihi spannend!! Wel gek zeker dat je in 1 keer allerlei andere gevoelens had? En ach als je eerder test en hij is positief dan is dat super toch hihi en dan weet je het ook maar gelijk toch
Ja maar omdat er nog zoveel mis kan gaan. Vooral al voor de 4e week.... 50/50 he... klinkt eng.. ja is zeker gek om dit alles opeens te voelen. Maar wel fijn gevoel! Ik kijk morgen meteen op t forum als ik wakker ben!! Succes alvast!!
Ja ik snap je gevoel tis gewoon nog spannend nu ja maar ik duim voor je dat ie blijft zitten hihi Ik ben nog niet ongesteld en normaal s ochtends gelijk! Maar ik zie op de test nog niks maar ik heb nog hoop want ik ben nog niet aant bloeden hihi en je hoort weleens dat bij sommige vrouwen het pas later te zien is hihi
Ja klopt. De ene ziet al iets een aantal dagen voor de NOD 3n de ander pas dagen erna.. spannend. Ik blijf duimen! En geen bloed is goed!!!
Hihi dankjewel voor je support hihi ik hoop echt dat het zo is morgen maar weer testen haha en jij voel je je goed?
Ja idd. Ben je normaal wel altijd op tijd? Ik voel me prima. Ben wel erg moe, hele dag honger en last van m'n darmen. en mm tepels jeuken en worden groter. nog steeds wel lichte spanning of mn menstruatie echt wegblijft.. had gisteren ongesteld moeten worden, maar t kan nog natuurlijk... maar morgen alweer 4 wkn... dat wil zeggen dat de kans op n miskraam daalt van 50 naar 10 procent. Nu nog wachten op n hartje dat klopt. . 22 aug echo..
Ja ben altijd op tijd eigenlijk of ik moet heeel veel stress hebben gehad maar dat is het nu echt niet! Of me cyclus is nu in een keer anders.. Balen dat je zo moe bent maar ook wel weer positief hihi want je bent zwanger!! Ooh top zeg dat je morgen 4 weken bent word de spanning toch minder lekker op tijd naar bed vanavond dan is het gauw morgen hihi
Hallo, sinds 2 dagen een raar gevoel in mijn buik, vandaag bij het plassen had ik iets raars op mijn wc papiertje zat iets bruin met een druppel bloed terwijl ik pas de 16e ongesteld zou moeten worden nou is dit de 2e maand dat ik mijn pil niet neem zou ik daardoor eerder ongesteld kunne worden ?
Dat geeft hoop! Morgen nog een poging dan!! Spannenddd!! Ja het hoort er inderdaad bij maar neem het voor lief. Ben zo happy dat ik zwanger ben dat ik zweef! Ik ga nu ook lekker onder de wol. Hoop dat je goed slaapt vannacht. Zie morgen de uitslag wel! Duim duim duim!
Ik krijg die van kV 2voor 5 er niet op maar staat een streepje hihi weliswaar heeel licht maar hij staat er en clearblue ook meteen hihi alleen er staat 1-2 weken terwijl me eisprong echt 22e is geweest en ik nu overtijd ben hihi morgen of overmorgen nog een keer testen hihihi