Jaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Gefeliciteerd!!! Wat gaaf!!! Wanneer had je je laatste menstruatie? Lopen we bijna gelijk denk ik!
Bij mij ook 8 juli! (wel al na 12 dgn eisprong dus cyclus van 26 dgn) Nu lekker genieten!! hoe reageerde je vriend/man?
wauw dames! super gefeliciteerd voor jullie allebei!!!! wat goed zeg. en snel gelukt ook al! rossie, die 1-2 weken klopt wel hoor. die clearblue test zegt hoe lang je zwanger bent vanaf je eisprong. dus je moet 2 weken bij optellen. dan ben je dus 3-4 weken zwanger en daat klopt dus ook in principe ben je vanaf je nod 4 weken zwanger. nou hup, je moet de verloskundige bellen voor een afspraak! kun je je 1e echo plannen! spannend....
Hihi dan lopen we echt bijna gelijk oooh dat vind ik leuk dan houden we lekker 9 maanden contact hihi leuk jaa hij is ook blij super lief nu al haha hij wil echt dat ik voorzichtig doe en jou man?
Jaa gezellig! Fijn als mannen zo meeleven. Je hoort wel eens anders. De mijne draagt me ook op handen. Hihi
Ha toekie! Jaa ik ga morgen bellen hihi dankjewel voor de info je hebt me weer een beetje gerustgesteld ik ben nog steeds in de wolken hihi al de hele dag hihi Nu gaan we voor jou duimen mop
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen Roosie en MVG!!! Wat zal het heerlijk voelen om zo'n positieve test in je handen te hebben..... Ik zit hier ff mee te lezen hoor... Ik zie dat ik een beetje gelijk loop.. Mijn 1e dag van mijn menstruatie was alleen 30 juni. Maar mijn eisprong was ook rond 22 23 juli, deze heb ik flink gevoeld en de ovulatie test was een knaller, sinds die dag echt alleen maar zwangerschapssymptomen, niet omdat ik het wil voelen ofzo hoor want ik ben heel nuchter en als het komt komt het, we zijn inmiddels nog maar in ronde 1... Heb de afgelopen 2 dagen 2 zwangerschapstesten gedaan, allebei negatief, de laatste van kruidvat opengemaakt en er was wel echt een heeeeeeeel lichtblauw streepje te zien, maar ik vraag me af of dit betrouwbaar is...
Dankje. Spannende tijd nu voor jou! Ik zal weer gaan duimen Kan je een foto uploaden van de test? Ben benieuwd.. maar een streepje is een streepje....
ja een streepje is een streepje, maar geen idee hoe het is als je hem open maakt. ik zou gewoon over 2 dagen nog eens een test doen als je niet ongi wordt. dankje roossie! hopelijk helpt jouw geduim! haha. nog 2 nachtjes slapen. het is jouw 1e kindje toch? en van MVG? ook de 1e?
Hihi ik ben druk aant duimen voor je hoor oeee nog 1 nachtje spannend hihi Ik heb vanaf het moment dat ik op stond een zware buik en lichte krampjes bij mijn heupen heel vaag..jaa hihi mijn 1e kindje en voor jou?
bij je heupen? ja dat is wel vaag. misschien al wat bandenpijn? al lijkt me dat wel erg vroeg. nog niet misselijk? geniet er maar van want dat komt nog wel. (om de moed er even in te houden,haha) voor mij is het mijn 2e kindje. mijn zoon is 2 jaar en 3 maanden oud. dus tijd voor nummer 2 vonden wij
Ben gisteravond helaas ongesteld geworden..... Was er echt van overtuigd dat ik zwanger was, mijn hormonen nemen een loopje met me... Beetje teleurgesteld natuurlijk maar we zijn nog maar net bezig, we hebben alle tijd... Succes dames die zwanger willen worden, en de dames die zwanger zijn: GENIET!!! Heerlijk om niet meer elke maand te wachten op die stomme menstruatie....
Dit is trouwens de foto... Echt suuuuuupppeeerrr vaag... Op de foto zie je hem minder dan in het echt hoor. Maar volgens mij is het ook niet de bedoeling dat je die testen nog ff open gaat maken... Dit heb ik gewoon uit wanhoop en verveling gedaan. Ik moet gewoon geduldig zijn!!!!
ik was ook al ff aan het meelezen! Gefeliciteerd roosie91 & mvg87 en ja Debbie91 helaas nemen hormonen soms een loopje met je. Ik had dat de eerste cyclus na het stoppen met de pil ook heel erg! Ik was ook echt ff teleurgesteld toen ik negatieve test had. Aan de andere kant was ik ook blij dat ik ongesteld werd, want mijn lichaam deed in elk geval iets en ik wist dat we weer nieuwe ronden in konden gaan.. Nieuwe ronde nieuwe kansen . Cyclus 2 helemaal geen klachten gehad, werd alleen wat laat ongesteld en nu deze cyclus wel weer klachten.. We zullen zien.. zit bijna op dag 28, maar gezien cyclusronde 1 en 2 moet ik nog ff geduld hebben..
Jaa gek he... Bij de 1 hoor je ik wist meteen dat ik zwanger was, bij de ander, ik voelde helemaal niks, sommige zeggen ik was er bewust mee bezig met ovulatie testen etc... Andere zeggen ik ben pas zwanger geworden in de ronde dat ik er niet mee bezig was... Ik denk dat het niet uitmaakt wat je doet of voelt.. Als het komt dan komt het... Wachten is alleen zo irritant. Wou dat m'n cyclus wat korter was ha ha!
wachten is ZEKER irritant. pfff... wat jammer debbie. maar inderdaad je bent net begonnen dus lekker verder gaan met klussen. nieuwe ronde nieuwe kansen. ik had inderdaad bij mijn zoontje dat we al 9 maanden bezig waren en toen hadden we in de 10 ronde b edacht toch maar te wachten met een kindje want ik kon een opleiding gaan doen . toen dus ff niet er mee bezig geweest maar natuurlijk niet aan de pil. nou ja raad het: toen was ik EN aangenomen voor de opleiding EN zwanger...
hopelijk duurt het nu wat minder lang. ohja, ook welkom woman1988! dat jij ook maar snel zwanger mag worden. lastig is dat he, als je zo onregelmatig bent. succes!
Ja echt heel vaag haha nu nog steeds last maar goed ook opgezette buik haha toch niet nu al he!! Ja met vlagen misselijk maar is goed te hendelen hihi Aah leuk zeg al een zoontje hihi schattig gaat het allemaal goed met hem? Ben nog steeds aant duimen voor je hihi Welkom andere dames!!