hoi! ja hoor het gaat prima met mijn kleine boefje. de foto van mijn profiel dat is mijn zoontje toen hij een week of 3 oud was. wat een schatje he? ik heb nog niet getest maar heb nu zwaar het gevoel dat ik zo ongi wordt. als ik dat vanavond nog niet ben ga ik testen
Aaaah echt een schatje ja hihi leuk zeg das balen meis ik hoop voor je dat het niet zo is natuurlijk ik heb nu ook laat van krampjes hoop maar dat het erbij hoort! 3 sept eerste afspraak en 18 sept me eerste echo hihi ben 14 sept jarig dus das een leuk cadeautje erbij hihi
oh leuk zeg! leuk vooruitzicht he! maar duurt nog wel ff. hopelijk blijft het zo goed gaan en blijft het lekker zitten. komt vast goed tot nu toe nog niet ongi maar wel buikpijn :s
Hey hey jaa het duurt nog zeker 6 weken voor de echo hihi dus ik hoop dat alles goed blijft gaan maak me daar ook wel zorgen om hoor Pff das niet leuk die zorgen Hoe gaat het nu met jou? Is het raak of al ongi??
nou ik ben nog steeds niet ongi dus ik heb maar ff een testje gedaan. hij is helaas negatief :x ik heb al de hele dag ongibuikpijn dus het zal morgen wel doorbreken. dat hoop ik dan maar want dan kan ik weer verder met de volgende ronde
Meis toch echt balen zeg maar soms wijst tie negatief uit doordat er nog niet genoeg hcg is he maar goed als je denkt dat je echt ongi word dan duim ik weer voor je voor de volgende ronde!!
ja shit he. ik zal nog ff echt mn ongi afwachten, maar ja ik denk echt dat die er wel komt. maar goed, ik hou de moed er wel in hoor
nou nog steeds niet ongi. al komt er nu sinds vandaag wel wat lichtbruine afscheiding maar meer ook niet. wat denk jij? zal ik nog een test doen of nog afwachten?
Das raar meis tja ik zou nog een test doen, maar s ochtends heb je meer hcg in je urine wil je het vanavond doen of morgen vroeg? Ik hoop dat het positief is meis zeker omdat je best over tijd bent nu!
ja dat is waar. ik doe het morgen, maar ik moet morgen eerst werken dus dan maar morgenmiddag/avond. tja vreemd he? ik wordt er gek van. nu heb ik nog geen duidelijkheid. het is ook zo lastig omdat ik toen bij mijn zoontje heel erg onregelmatig ongi was, toen wist ik nooit precies wanneer mijn nod was. nu ben ik de laatste 3 maanden super regelmatig met 29 dagen. toen die tijd had ik uitschieters van 35 dagen. daarom twijfel ik zo. dit is mijn 33e dag
Ooh balen dan moet je nog langer wachten meis!! Ik denk toch dat je regelmatig dan bent als je dat de afgelopen ook bent geweest, kan ook zijn dat het nu ineens veranderd is maar dat zou toch vreemd zijn! Nou ga maar lekker op tijd naar bed meis! En dan hoor ik het morgen wel van je!!
ik kon het niet laten dus heb toch maar een test gedaan en helaas negatief ben blijkbaar nu weer VET onregelmatig. alleen die ongi laat wel erg lang op zich wachten. ik heb daar geen geduld meer voor. komt vast nog door de pil. is zeker shit nu nog langer te moeten wachten maar er zit helaas niks anders op. ik ga morgen ovulatietesten bestellen. dan weet ik beter wat ik wanneer kan verwachten
Hey meis wat balen zeg ook vervelend dat je niet weet wanneer je menstruatie nu is zeg dan zit je maar te wachten ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Wel even goed dat je nu die testen gaat bestellen ik hoor het wel wanneer je wat meer duidelijkheid hebt! Heb je deze maand wel je eisprong gevoeld eigenlijk?
Hey dames Was even aan het mee lezen en gefeliciteerd! En Ashley? Waar blijf je... Ben benieuwd naar jou resultaat
hoihoi, nou eindelijk roossie! gisteren ongi geworden. nu kan ik eindelijk verder. ga straks die testen ff bestellen. ja achteraf heb ik mn ei wel later gevoeld, maar dat voel ik niet altijd hoor. is best lastig. daarom wil ik die testen gaan proberen. dan weet ik tenminste ook wanneer ik ongi moet worden
Ha meis nou dan heb je gelukkig wat meer duidelijkheid nu op naar de volgende ronde ja ik ben s ochtends erg misselijk dan en vandaag lang gewinkeld en gelopen en nu erg last van me bekken erg vroeg maar voel het toch haha voor de rest voel ik me prima hihi
goedzo. nou lekker rustig aan doen en als je moe bent en je hebt eventjes tijd, ga dan lekker even een dutje doen. dat doet je goed en ga je straks nodig hebben