Hallo Loes en alle anderen Jammer dat het niet raak was deze keer, hopelijk volgende ronde wel, ik zal voor je duimen! Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, heb vandaag nogmaals een test gedaan die was weer negatief, volgens mij is mijn cyclus volledig in de war door het stoppen met de pil, hoop ergens wel dat ik snel ongesteld word zodat we aan de volgende ronde kunnen beginnen Liefs xxx
Hoi Ellentje, Ik zal ook voor jou duimen dat het raak is! Maar bij jou kan het ook nog liggen aan het ontpillen...of ben je al langer van de pil af (je schreef dat dit ronde één is). Je leest namelijk veel dat meiden de eerste maanden vrij onregelmatig zijn. Maar wellicht heeft het wel een andere reden, en ben je lekker zwanger. Hou je ons op de hoogte? Liefs Loes
Hoi, Het kan natuurlijk altijd gelijk de eerste ronde. Geloofde er zelf niet zo in maar..... ik ben eind maart gestopt met de pil en zwanger. Ik had reeds een positief resultaat op NOD-3 maar dat ligt aan hoe sterk je hormonen zijn voor sommige duurt het langer. Ik duim ook voor jou!!
Hallo ik herken mezelf helemaal ik jullie verhaal. Ik ben pas een maand gestopt met de pil. Tijdens mijn ovulatie heel veel gemeenschap gehad. En een week daarna begon het allemaal. Pijn scheuten in mijn buik Gevoelig buik de hele dag door Borrelende darmen Misselijk Gevoelige tepels Zwaardere borsten. Meer bultjes bij mijn tepelhof. Last van mijn ogen Veel naar de wc voor beide gevallen Meer en dikkere afscheiding. Het zijn heel veel symtomen, maar ik denk elke keer je bent toch niet zwanger het is veel te snel. Ik weet dat het meteen raak kan zijn. Is in mijn hele familie ook gebeurt maar toch ik wil niet hopen. Ik kon vandaag echt niet meer wachten met testen. Ik weet te vroeg maar ja misschien kan het toch. Maar de test was negatief. Dan toch maar wachten tot zondag Allen die moeten wachten met testen heel veel sterkte ik weet hoe moeilijk het is
Hoi, Ik had deze maand niet veel symptomen(vergeleken met de vorige keer dan) Vanaf mijn ei zere tepels en af en toe een steek in mijn onderbuik. Maar sinds 2 dagen pijnlijke borsten. En wat ongi achtige krampen. Vanmorgen had ik een klein beetje roze afscheiding..... Dat kan ook weer 2 kanten op maar die roze afscheiding voor men ongi is wel nieuw voor mij. heb zon voorgevoel dat de eraan komen. hoop daT uitblijven. liefs sancho
Hallo allemaal, Ik heb vandaag een huistest van het Kruidvat gedaan. Deze was negeteif Maar ik vind het raar. Ik voel me wel zwanger en ik heb zoveel symtomen. Wat raden jullie mij aan moet ik al naar de huisarts om daar een test te doen of moet ik gewoon tot aan het einde van de week wachten en dan nog een huistest doen??????
Hoi Ellentje, Ik zie dat je nu al 15 dagen over tijd bent....is er nog steeds geen postitieve test te zien? Vervelend allemaal hoor, dat lange wachten en niet weten waar je aan toe bent. Hou je ons op de hoogte? Liefs Loes
Hallo iedereen Hier ben ik weer, kon de laatste tijd niet zo vaak op internet, maar hier even een update. Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, maar heb 1,5 week geleden wel bloed laten trekken en die test bevestigde dat ik niet zwanger was maar wel dat mijn hormonen in de war zijn door het stoppen van de pil, volgens mijn huisarts is dit wel normaal en moet ik gewoon geduld hebben dus dat probeer ik zo'n beetje te doen, hihi en kon bewust niet meer zoveel op babysites enzo, ik wil er niet teveel mee bezig houden en we laten gewoon de natuur haar gang gaan Liefs, xxx Ellen
He Ellen, Vervelend hoor, dat je nu al 18 dagen over tijd bent...Verwaarend he! een vrouwenlijf. Maar het komt dan waarschijnlijk toch van het stoppen met de pil, of niet? Succes meid, hopelijk komt je ongi snel. Liefs Loes