Van de trap gevallen..

Discussie in 'De lounge' gestart door Carlien, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Net keihard van de trap gevallen.. Mijn knie is kapot (geschaafd)..

Maar onderaan de trap is de muur (als je tenminste recht naar beneden gaat;)) en nou ben ik met mijn voet recht vooruit naar beneden geknald tegen de muur (dus met mijn tenen zeg maar) en toen hoorde ik knak..

Zou dat gebroken zijn? Of kan dat ook nog gekneusd zijn??

Btw; zit te wachten op mijn moeder om naar de dokter te gaan, maar die woont hier een eindje vanaf..)

Gr.
    Carlien

2. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Jeetje wat pijnlijk!

Kan gebroken zijn, weet je wel welke teen?
    Kan ook een kootje uit de kom zijn geschoten.

Succes bij d dokter dadelijk!

3. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Dat kunnen wij vanhieruit niet zien helaas, dus laat idd de dokter er even naar kijken. Een knak kan betekenen dat het gebroken is, maar aangezien het een gewricht is kan het ook gewoon even geknakt hebben door de klap. Waarschijnlijk zal er een foto gemaakt worden en dan heb je meteen duidelijkheid.

4. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

auw ik ben vorige week nog van de trap gevallen heb een hele blauwe kont hihi
    sterkte hopenlijk valt het mee

5. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    ja de teen naast de grote teen, want hij is ook kapot gegaan..

maar als ik op de topjes druk dan doen de middelste 3 tenen pijn.. De grote en de kleine teen niet.. en dat stukje voor de tenen..

nog steeds aan het wachten, maar heb mijn man ook gesmst en die heeft nou vrij gekregen om mee te gaan.. Vindt ik wel fijn!:)

6. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Echt zo rot! van de trap vallen, het duurt ook altijd best lang vind ik, je hebt echt door dat je de l*l bent, alleen kun je vrij weinig doen;)

7. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Succes!

8. Keeley

Keeley Niet meer actief

Ook al van de trap gevallen? Ik ook woensdag. Van een stenen trap welteverstaan. Been gekneusd. ;)

Ik hoop voor je dat het meevalt! Succes straks.

9. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ja heb nu nog n pijnelijke reet

10. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Nou idd een foto gemaakt.. Gelukkig niks gebroken:), maakte me al helemaal zorgen over hoe ik dat nou weer met Rosalie moest doen dan! haha;)

Gelukkig kan iets dus knakken zonder te breken, nu alleen wat blauw en gekneusd, maar dat gaat vaak wel over in een korte tijd en dit weekend maar een beetje rustig aan doen..

Gr.

11. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Nou fijn dat het niet gebroken is! Maar maakt het natuurlijk niet minder vervelend dat je pijn hebt!

Hoop dat het snel over is!

12. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    Ik ben wat dat betreft echt een kneus hoor ben al zo vaak van de trap geklettert!
    Resultaat, voet op 3 plekken gebroken.
    Vaak heb ik ook niks hoor ja een blauwe kont maar verder een beetje pijn. Laatste keer was met mijn toen nog kleine meisje in mijn armen miste ik de laatste 4 treden Damn dat was schrikken. Voet gekneusd doordat ik dus ook loeihard met mn voet vol tegen de muur botste. Maar hield in alle macht mijn kind vast dus wat ik had maakt mij op dat moment niet veel uit.
    Zak met diepvries groenten er tegen aan en door gaan;)

13. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

Daar ben ik niet eens een trap voor nodig!:D;)

Deel Deze Pagina