Wijziging werktijden - toegestaan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sue87, 15 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Voor jou 10 andere die weekend wel kunnen en willen werken. Mensen staan te springen voor een baan. Tja zou dus kiezen voor structureel een keer per 6 a 8 wk. Is ook niet eerlijk voor collega's zonder kinderen te laten opdraaien voor de weekenden.
    We leven tegenwoordig in een maatschappij waar we ook in de weekenden de winkels open willen etc. 24/7 maatschappij. Werken van maandag tot vrijdag van 9 tot 5 is bijna nergens meer. Ploegen, avond en weekenden wordt de norm.
    Er zijn tegenwoordig 24/7 opvang mogelijkheden zelfs al is dat nog niet overal zo en tarieven zijn ook enorm hoog.

Optie is of gastouder ipv opvang.
    Vaste oppas voor de zaterdagen dat je moet werken naast de opvang. (Student spw 3 bijv. Mooie leeftijd, ervaring door studie en vaste lage prijs voor de dag afspreken)
    3e optie andere baan

2. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Oke bedankt voor alle informatie!
    Kiezen of delen dus. Ik kies niet zo snel voor een andere baan , dus ik zal creatief moeten zijn. Dank voor de tips!

3. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    Ik werk zelf onregelmatig dus ook lastig met opvang voor mijn 2 kindjes. ik geef je als tip om een gastouder te zoeken en de kinderopvang op te zeggen. Vaak is een gastouder ook nog goedkoper en meer flexibel en sommige zijn ook op zaterdag beschikbaar.

4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina