Moeder in VS schommelt urenlang met dode peuter | NOS "In een park in de Amerikaanse staat Maryland heeft een moeder urenlang met haar overleden zoontje gespeeld. Ooggetuigen zagen haar 's ochtends haar kind onophoudelijk heen en weer duwen op een schommel en belden de politie. Die houdt er rekening mee dat ze de hele nacht met haar zoontje in het park is geweest.Het is niet duidelijk waaraan de peuter is overleden. Er waren geen verwondingen te zien. De doodsoorzaak wordt nu onderzocht. Ook de 24-jarige moeder is voor onderzoek naar het ziekenhuis gebracht. Het incident was in het Wills Memorial Park in La Plata, ruim 50 kilometer ten zuiden van Washington."
Ieh creepy. Zou de moeder in een psychose zitten? Na een doodgeboorte met flink trauma zou dat zomaar kunnen. Hoop dat ze de juiste hulp kan krijgen. En die arme baby
In het 'gunstigste' geval is haar zoontje aan een natuurlijke dood overleden en wilde moeder het kindje gewoon nog even laten spelen. Totaal niet bij nadenkt dat het eigenlijk heel bizar is en shockend voor omstanders.
Ik vind het vooral heel zielig Waarschijnlijk was die vrouw zwaar in ontkenning dat haar kindje was overleden.... Althans, dat is het beeld dat ik erbij krijg
Ja dat beeld kreeg ik ook! Het zal niet urenlang per geweest zijn zonder dat ze het wist, tenzij ze heel ver heen was! Maar dan is de grote vraag hoe dat kindje ineens overleden is Triest hoor.
Het kind was 3 jaar. Mijn gedachtes zijn ook onverwachts overleden en de moeder die iets van een psychose heeft gekregen.. Vind het vooral heel verdrietig. Maar goed, het is maar afwachten hoe het gegaan is.
Och jeetje wat erg... Ik denk dat ze er compleet in is blijven hangen, in haar verdriet, en de weg echt kwijt is geraakt... Kan niks anders bedenken Of ze was gewoon echt knettergek...
Het kan natuurlijk ook zijn dat ze al in een psychose is geraakt voor de dood van het kind en dat ze in de psychose haar kind heeft vermoord.
Sowieso moet er iets psychisch aan de hand zijn, een normaal denkend en functionerend mens doet dit niet neem ik aan. Ontzettend triest wel, zowel voor de baby als voor de moeder in kwestie. Ik kan me niet anders voorstellen dan dat je verdriet immens, immens groot moet zijn wil je in zo'n situatie dit urenlang doen. Ik hoop dat ze haar de juiste hulp bieden en ze dit ook accepteert. En dat ze het een plekje kan geven. Mijn hart gaat uit naar haar, ook al zou ze onverhoopt in een psychose haar kind wat aangedaan hebben.
Ik ook Wat verschrikkelijk verdrietig. Ik kan me voorstellen dat je compleet in shock/psychose oid raakt als je je kindje levenloos vindt
Ik kan je helaas ervaring vertellen dat dit zo is. Ik hoop dat de moeder de juiste hulp krijgt. Rust zacht lief kleintje.
Ik kan het me helemaal voorstellen als je je kindje plotseling kwijt raakt. Ik zou denk ik ook rare dingen gaan doen.
toen ik alleen nog titel had gelezen, nou dat is toch niet raar. maar toen ging ik er even vanuit dat peuter is overleden thuis en je dan in een schommelstoel thuis zit, niet buiten in een speeltuin wat een bizar verhaal. ik hoop dat maar uit een psychose is gekomen, want dat ze het misschien zelf heeft veroorzaakt is nog veel erger..