Ik ben blij omdat we vandaag een ontzettende leuke dag hebben gehad op het bevrijdingsfestival. Kleedje op de grond, leuke mensen, gezelligheid, zonnetje, onze dochter was vrolijk en vond het ook allemaal leuk. Dus een heerlijk dagje gehad.
Dat mn dochtertje weer lekker thuis is na 3 dagen logeren, heerlijk om dr weer bij me te hebben. Ben net al 2 keer bij dr geweest, ff ingestopt en kusje gegeven. Zelfs als ze slaapt is ze lief (of juist..haha)
ik ben over het algemeen al een blije mus,maar ik wordt wel altijd erg blij als mijn mannetje sávonds thuis komt van zijn werk,en als mijn telefoon piept en hij me een berichtje stuurt.... erg klef he,maar zo voel ik het nog steeds na die jaartjes. en nu ben ik superblij,want onze kleine uk is lekker aan het schoppen in de buik....heerlijk bij mijn ribjes...maar wat een geweldig gevoel is dit zeg.
van hem wordt ik ook super melig andre pronk met zijn heerlijk lach YouTube - Popstars: Andre pronk-dit is mijn lach
hahah bij het irritatietopic zou het zijn "hier word ik niet vrolijk van" (dat zegt hij toch als ze vies zijn?)
ruberren rob weet je, hij heeft wel iets weg van andre pronk eigenlijk vandaar dat ik ze beiden hilarisch vindt
Ik word blij van: Het miniconcert dat ik vanavond na het eten kreeg. Jelle zei: " Mama, ik ga voor jou zingen" Vervolgens klom hij op zijn stoeltje en zong: "Maaamaaa, jij bent de heje weweld" (oftewel, mama, jij bent de liefste van de hele wereld) Heeft papa hem geleerd in een melige bui... EN daarna varieerde hij nog een beetje en waren ook jitte en papa de liefste van de hele weweld... *Smelt*
AHHHHHH *smelt mee* snifsnif, wat vreselijk lief zeg! Zelfs ik word daar blij van en heb het niet eens gehoord!
ik werk blij vandaag,dat de kleine zonder zijwieletjes kon fietsen,,en het binnen een half uurtje onder de knie had.. zoo trots op hem. en ik werd vandaag blij dat me mannetje een halve werkdag had,en we heerlijk konden wandelen en samen konden koken.. zo gezelig