Waar ik nu ook blij van word: Man op de bank met een biertje en ik met een wijntje, genieten van een heerlike rustige avond en morgen samen vrij zijn, met de meiden zoeken naar schoentjes voor de bruiloft van schoonzus en zwager a.s.vrijdag, en alle verdere voorbereidingen die we morgen nog gaan doen voor vrijdag.... Zo heerlijk om met zn 4tjes te zijn!!!
ff off topic.. Hier PRECIES hetzelfde liedje.. Mali was zooo aan het draken ik snapte er niks van.. vanochtend in t zh te horen gekregen dubbele oorontsteking en keelontsteking.. Pfff wat voel je je dan schuldig he!! En mn zoontje heet ook Liam btw
Ik word blij van dit soort topics op ZP! Helemaal gezellig! En van mijn grote kleine mannetje, waar ik elke dag opnieuw weer verliefd op wordt!
Ik ben blij omdat mijn zoontje kan fietsen zonder zijwieltjes en omdat hij een broertje krijgt En ook omdat nu eindelijk het huis eens wordt aangepakt en alles wordt afgemaakt wat er nog gedaan moest worden..
ik ben blij omdat vandaag we de 1e stap weer hebben gezet voor onze 2e icsi.. en ik ben blij dat onze koningin genoten heeft vandaag!! Grote blij dus..
blij van het goede nieuws dat mijn collega is bevallen van een gezonde dochter! en blij dat ik lekker & gezellig heb gewerkt (en alles heb afgerond), en dat ik nu lekker ga slapen en heel blij met mijn zoon, die zo lief is, en me vanochtend en lekkere lebber/kus op mijn voorhoofd gaf zodat ik nu 3 tandafdrukken in mijn voorhoofd heb zitten hihi en morgen Tienermoeders en Hetblok2010 terugkijken via uitzendinggemist
Vandaag ben ik blij omdat ik eiiinnddddeeellllijkkkkk mijn papieren voor de ondertrouw kan in leveren... En dan moet ik afwachten op de goedkeuring Als alles dan mee zit kan ik over 2 weken in ondertrouw... En ik ben blij omdat de zon schijnt en ik vrij ben
Ik ben elke ochtend als ik wakker word blij! Als ik mijn ogen open doe, en ik zie mijn steeds-dikker-wordende-buik, dan krijg ik een smile op mijn gezicht die er de hele dag op blijft staan!
ik word blij van het feit dat ons ondernemersplan is goedgekeurd en we 3 cursussen krijgen en alvast een gedeelte van ons starterskrediet zodat wij per direct bezig kunnen met het verbouwen van de 2 slaapkamers 1 als opslag en 1 als kantoor ben ik zo blij om
Ik ben blij omdat het zonnetje schijnt. Omdat ons gesprek bij de bank voor een hypotheek gunstig is verlopen en we geen concurrentie hebben voor dit huis(woningbouw dus 1e geloot is 1e keus) Omdat we maandag gaan trouwen. Omdat mn zoontje een heerlijke knuffelkont. En zo nog wel veeeel meer!
ik ben helemaal blij vandaag want me mannetje en ik zijn 4,5 jaar bij elkaar, dit betekend dat we vandaag over een half jaar gaan trouwen en precies over 3 maanden stoppen met de pil
Ik ben blij omdat het zonnetje inderdaad lekker schijnt vandaag. Omdat ik eindelijk met m´n autorijlessen bezig ben! En....omdat ik vandaag precies 12 jaar samen ben met mijn lieve mannetje en we nog steeds Madly in Love zijn!
Ik ben blij met ons leven... Ons mooie meissie van 16 maand, osn leven wat aan het veranderen is (man heeft nieuwe baan op een camping en daar ga ik ook werken na de zomer en volgend jaar gaan we daar dan wonen!!!). Heb er zoveel zin in! Oh ja, en de zon schijnt geweldig lekker. Ben blij!!!
okay net mijn irritaties gepost dan nu even mijn blije gevoel! ik ben blij met deze week, hoefde maar 2 ochtenden te werken vanwege bevrijdingsdag, heerlijk!
Ik ben heeeeeel erg blij omdat we gister van mijn ouders een prachtig kinderkamertje hebben gekregen met alles erop en eraan!! Ik had er al rekening mee gehouden dat de baby in een tweedehands bedje moest slapen ( niks mis mee verder) maar ben zo gelukkig dat hij of zij in een supermooi kamertje gaat liggen straks!!
Ik ben erg blij omdat we er gisteren achterkwamen dat we 510,= hadden gewonnen met ons lot van de staats loterij
ik ben blij omdat me dochtertje elke ochtend heel lief na me lacht. En vanavond ga ik na me vriendinnen paar wijntjes drinken (werd tijd voor) eindelijk alles ff achter me laten papa oppassen natuurlijk
Het zonnetje schijnt en ik ben mega blij met mn leventje!! Heerlijk genieten van manlief als we samen zijn en even niet hoeven te werken. Vanavond weer een heerlijk avondje samen, of met visite lol het is bij ons af en toe net zoete inval haha.