wijzijnblij topic

Discussie in 'De lounge' gestart door Nettie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy11

miffy11 Niet meer actief

wie weet, ik was er pas om 11 uur uit vanmorgen... :)

2. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Blij dat de kamers van de meiden weer spic en span zijn!
    En dat mijn kleine vent zo lekker kan lachen :D:D.

3. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    omdat ik eergister om een duowagen ben geweest (tweedehands) en hij loopt zoooooooooooo lekker. ben er helemaal mee in de wolken. het kan me ook niet schelen dat ik met 1kind en een pop ermee loop:D (haha, nieuwe dorpsgek;))

en dat mijn dochter helemaal blij is met haar poppenbuggy:D

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ben blij dat ik het huis aan de kant heb,dochter ligt te slapen, de oudste naar de bioscoop is en m'n vent naar de moskee.
    En ik even heerlijk kan genieten van de rust in huis met een kopje thee achter de laptop!

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik word vandaag erg blij van alle planten en wortels die ik uit de tuin trek en het idee dat we straks eindelijk een tuin hebben waar ik wel blij mee ben en heerlijk kan zitten :)

6. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Dat Kyra mij helpt met poetsen. Ok het is niet helemaal de bedoeling dat ze de stoffer in de waterbak van de hond doopt en daarmee de vriezer helemaal ondersmeert, het is ook niet helemaal de bedoeling dat mijn net schone handdoeken en theedoeken erin verdwijnen. Maar het is oh zo lief dat ze mama wil helpen!

7. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Ik ben blij omdat... we de eerste stap gezet hebben richting MMM een stap dichter bij ons wonder!

8. miffy11

miffy11 Niet meer actief

haha! geweldig, ik zie je al gaan!

vd week voor het eerst weer met de buggy van mijn oudste gegaan (fenne was bij papa thuis), nou, ik voelde me echt alsof ik achter haar poppenwagen liep zeg. (zapp vergeleken met xadventure twinco..)
    geef mij ook maar mn duo wagen!! en dat allemaal door een lief forum lid hier :)
    welke heb je gekocht?

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ik ben blij omdat ik de lening bij de bank rond is de verbouwing binnenkort kan beginnen, mijn kleine man ligt te slapen

10. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik ben blij omdat ik weekend heb :)

11. Happymama70

Happymama70 Actief lid

1 nov 2007
    141
    0
    0
    Sweet Lake City
    Ik ben blij dat ik zo'n heerlijk vrolijk ventje heb.
    En dat we a.s. dinsdag na jaren weer eens lekker op vakantie gaan.

12. keano

keano Actief lid

20 jan 2009
    443
    0
    0
    administratief medewerker
    helmond
    Ik ben blij als de mensen om mij heen ook blij gelukkig en gezond zijn:DEn elke morgen als ik mijn ventje uit mijn bedje ga halen en hem dan alweer zie lachen!!En natuurlijk ben ik ook zo blij met mijn grote vent:DEerlijk gezegd ben ik een heel gelukkig en blij mens;)

13. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    haha, de urban jungle (in groen, geen limegroen, maar gewoon groen:D)
    we hebben de quinny buzz 4 en die vonden we al zwaar rijden. toen we vorig jaar op vakantie gingen hebben we de zapp van mijn zus gebruikt, die rijdt echt al stukken beter. (zeker mijn vriend vond dat, hij wil ook steeds de zapp gebruiken ipv de buzz) en nu liep ik van de week met de nieuwe buggy, urban jungle. echt ik voelde niet dat ik iets duwde:D schreef het naar vriend: je weet niet wat je meemaakt. hij vond het kleur eigenlijk niet zo heel mooi, maar als hij straks voelt hoe licht hij rijdt denk ik dat hij het kleur ook gelijk mooi vind:D;)

14. miffy11

miffy11 Niet meer actief

fijn zeg!! en ook met boodschappen doen, er kan ineens zoveel onderin het mandje vergeleken met een gewone buggy!
    zal echt balen als de meisjes er uit gegroeid zijn, dan moet ik weer gaan sjouwen ;)

@ namya: heb net mn appelpannenkoek gemaakt, hij ziet er echt zo lekker uit! als vriend nou even opschiet met mijn moederdagcadeautje kopen.. :D

15. miffy11

miffy11 Niet meer actief

ik heb net mijn "het is bijna moederdag"cadeautjes gehad. (vriend heeft geen geduld, dus ook niet met cadeautjes geven haha!)
    bedeltje voor pandora armband, zilver met parelmoer hartjes, en de cd van one republic, waar ik al weken naar zocht maar overal was uitverkocht :D

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik had vandaag echt een super opbrengst met kolven op het werk. Mijn record!
    Jeetje, dat een mens daar zo blij van kan raken zeg..whoehoeeeee

Zondag moederdag. Wauw!
    Ik heb gewoon voor de 3e keer een mamadag!

17. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ik ben vandaag tante geworden!8)

18. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Gefeliciteerd!
    ik ben erg blij dat mijn man na ontslagen te zijn na een reorganisatie,weer een baan heeft!
    na 2 maanden thuis te zijn geweest kan ik je zeggen dat dat ook een behoorlijke weerslag heeft op je huwelijk,al die onzekerheid.
    wij zijn happy!

19. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Gefeliciteerd habbiana en allwoman!

Ik ben blij omdat ik Kyra's vloerkleed in de wasmachine én droger heb gehad zonder dat het verpest is. Het ziet er weer als nieuw uit! En dat terwijl het helemaal niet in de wasmachine of droger mag.

20. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Dank je ;)
    kijk dat was dus een goedgelukt gokje!

Deel Deze Pagina