Ik heb er een poosje terug ook even mee liggen worstelen. Maar na wat uitproberen met een beer is het me toch goed gelukt. Hopelijk straks met kindje ook! Volgens mij was het wel de kunst dat je de gordeltjes door de gaten deed, alles dicht klikt en dan de flappen vd doek er overheen legt. Dus handig als ze nog klein zijn, maar zo gauw ze met beentjes gaan spartelen denk ik dat het snel los geschopt wordt.
Nou ja dan maar als mosterd na de maaltijd eentje met kind: View attachment 123621 En dan die middelste flap naar binnen, daar zit een gat voor het gordeltje en dan heb je ruimte voor de beentjes.
Eindresultaat: View attachment 123622 (maar hier dat middelste niet vastgezet maar gewoon los over de beentjes) Ready to go
Juju; je bent een schat met al je foto's! Je mannetje zal wel denken..... Zo kort op de wereld en nu al voor fotomodel spelen Wij gaan nu boodschapjes doen en dan ga ik vanmiddag eens aan de slag met de deken en een beer. Heb al tegen de kleine in m'n buik gezegd dat hij nog maar even moet blijven zitten omdat mama nog niet weet hoe de deken werkt
De deken klapt mee als de riempjes dicht gaan @ Annie: hij is niet echt een gewillig model moet ik zeggen haha.
Erg fijne wikkeldoeken vond ik zelf.....jammer dat ze er zo snel is uitgegroeid! Ik gebruik nu nog steeds de wikkeldeken van Snoozebaby en die kan ook in de Maxicosi..... (op de foto is die van Bambino....) Hij is vaker bij de Kruidvat en de Trekpleister te koop (meestal eens per kwartaal).....
is mijn kind nou zo groot? of zijn er verschillende maten doeken? want ik kan die flappen helemaal niet goed om hem heen doen..
Voor degene die het vroeg: als ze net in de aanbieding zijn geweest liggen ze er vaak nog wel even. Hier had Kruidvat er van de week nog een heleboel liggen.
Yasemin past er toch niet meer in . Irem past er ook al een paar maanden niet meer in. Toen we op vakantie gingen paste ze er nog net in met 4,5 maand, maar inmiddels gaat het echt niet meer. Dus laten liggen voor de tweede
Ja weet het, dat past niet meer. Maar ben gewoon nieuwschierig, haha! Heb er toen zo mee zitten klooien! Ze zit ook sinds vandaag in de Tobi ipv de cabriofix.
Nou ik ben bij 2 kruidvat geweest en het enige wat er was was die roze voor 6 euro heb die maar gehaald
Ik heb ff zitten klooien met een pluche beer, maar blijf me toch afvragen of het lekker ligt voor zo'n kleintje Denk dat we hem maar gewoon meenemen naar het ziekenhuis en als we er niet uitkomen het dekentje er gewoon overheen leggen en thuis op ons gemakje verder gaan kijken.