Na een zomerbaby verwachten wij nu een winterbaby. Nu vraag ik me af hoe de voetenzak in de maxi cosi moet. Boven op de verkleiner of gaat de verkleiner in de voetenzak?
Wij hebben een winterbaby maar gebruikten een losse deken en stopten die goed in onder dr voetjes en langs dr zij. Wat ik voorbij zag komen is de voetenzak bovenop de verkleiner.
Ik had de verkleiner erinzitten. De meningen daarover zijn nogal verdeeld dus heb gedaan wat ik het meest logisch vond.
Iedereen doet het weer anders. Ik deed de verkleiner in de voetenzak, zodat het hoofdje wat meer steun had.
Hier ook de verkleiner in de voetenzak. Voetenzak er overheen zag er niet echt praktisch en comfortabel uit vond ik.
Nouja heeft allebei wat denk ik. De verkleiner past natuurlijk precies in de maxi cosi. Dat past niet als er nog een voetenzak tussen zit toch.
Oh jawel hoor past prima. Maar dat ronde gedeelte voor het hoofd heeft geen zin als het onder de voetenzak zit.
Ja wel hoor dat past prima. Als je de verkleiner eronder doet sluit hij niet mooi om het hoofdje zoals hij anders doet.
Haha nooit over nagedacht. Bij mij zat de verkleiner eronder, omdat dan die capuchon van de voetenzak nog over zijn hoofd kon.