Wikkeldeken MvM

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kiekske, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Wel goed dat je gemaild hebt, ik wacht al 2,5 jaar op een tas :)

2. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Haha! Al 2,5 jaar??!!! Denk dat je nu wel kan stoppen met wachten :D

Ik heb mail terug gehad van de consulente: zij heeft mijn mail weer doorgezet naar het hoofdkantoor en vermoedt dat het dan snel geregeld moet zijn. Ben benieuwd...

3. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

16 okt 2012
    760
    1
    0
    Ook net een mailtje gestuurd..
    Snel iets terug gekregen!
    Stond in dat ze vorige week pas weer een voorraad binnen hebben gekregen en dat het daardoor kon komen.. ik mocht wel verwachten dat hij binnen een paar weken binnen is!
    Ben benieuwd..

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik was in februari klaar met mvm en kreeg hem vorige week. Zou idd half mei komen.....

5. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik heb ook maar even gemaild:)
    Ik had meegedaan van begin december tot half februari.
    Ik kreeg gelijk mail terug dat de dekentjes nu bij de verzender zijn, en dat ik hem deze maand nog zou moeten ontvangen.
    Ik neem aan dat ze op datum doen, dus wie het eerst uitgerekend is, die krijgt hem eerst.
    Maar wel slecht eigenlijk he.....gewoon een half jaar wachten!
    En als je niets zegt, krijg je misschien ook niets meer:(

6. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik heb em direct bij de intake gekregen.

7. wendyz84

wendyz84 Actief lid

13 jun 2011
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toevallig heb ik gisteren ook gebeld met MvM hierover en tijdens het gesprek gaven zij aan dat ze vorige week de dekens hebben verstuurd naar de expediteur en zij verwacht dat ik hem snel in huis moet hebben.
    Ik heb meegedaan van december tot februari. Maar aangezien mijn achternaam met een Z begint zit ik bij het staartje denk ik.

8. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    De meiden die nu nageleverd krijgen hebben meegedaan in dec jan en hebben 10 weken gedaan!
    Dit is extra want toen je mee ging doen kreeg je ook n cadeau.
    De meiden die m meteen kregen daar was dit het 'fijn dat je mee doet' cadeau.

9. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Hier ook nog niks ontvangen. Ben benieuwd, als ik het zo lees zou die wikkeldeken toch echt deze of volgende week bij mij in de bus moeten vallen. Heb hier overigens ook over gebeld en ik stond gewoon op de lijst, geduld is een schone zaak;)

10. yvonne1

yvonne1 Actief lid

14 sep 2011
    189
    2
    16
    NULL
    NULL
    Dat dekentje.. was ik alweer vergeten. Zie wel of ik hem krijg

11. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Ik ben in januari gestart.. heb het dekentje toen gelijk gekregen, idd als een "fijn dat je mee doet" kado. Maar de consulente zei dat als ik 10 weken mee zou doen dat je dan ook nog een kado zou krijgen.. dit was oorspronkelijk deze wikkeldoek, waar jullie nu allemaal op zitten te wachten.
    alleen zou ik dus iets anders krijgen, maar heb tot op heden niets ontvangen hoor..
    Dus niet alleen met de wikkeldeken loopt het niet goed ;)
    Ik voel me alleen ook zo bezwaard om er om te vragen, ondanks dat mijn consulente toen bij de intake dit wel adviseerde. ;)

12. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Ik heb mijn intake in mei gehad en meteen de wikkeldeken ontvangen met een fotohouder voor de echo en het doosje voor de test. Kreeg laatst een boekje in de bus van MvM met het hele alfabet en dan alle letters uitgelegd. Dus a van aardappel dat zit onder de grond enz. Heel leuk en stond ff huh dat ik het kreeg.

Bij mijn eerste keer in 2008 met MvM kon ik kiezen uit kado's en heb toen voor de groei van de baby dvd gekozen en die heb ik nog :D

13. la34

la34 Actief lid

31 jan 2011
    227
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vreemd, de een krijgt hem meteen, de ander moet wachten. Om eerlijk te zijn lijkt het mij veel beter om het cadeau te ontvangen als je bevallen bent; vooral zo'n wikkeldekentje. MvM komen zo ontzettend vroeg al in de zwangerschap langs, er kan dan nog van alles misgaan. Dan gaan de meeste vrouwen het nog niet van de daken roepen, laat staan een uitzet kopen. Zit je na je MK met je dekentje.. Wat dat betreft was die lelijke armband helemaal zo gek nog niet in dit stadium. Of een lekkere verzorgingscreme of zo. Ach die cadeaus kunnen me sowieso gestolen worden, daar doe je toch niet voor mee.

14. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hé Kiekske,

Ik heb hem al wel ontvangen, na diverse emails te hebben ontvangen dat er vertraging was opgelopen..denk dat ik dik 2 a 3 mnd nadat ik gestopt was met MvM hem heb gekregen.

15. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik kreeg 'm in januari ook meteen toen ik begon. Ze heeft mij toen niet verteld dat ik nog iets zou krijgen als ik 10 weken mee deed.

Ben overigens ook eerder gestopt omdat ik echt ZO misselijk was en ik kon gewoon zelfs met neus dicht niets in die kan gooien, rook het daarna nog overal haha. Vond het wel jammer maar heb m'n best gedaan.

16. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Ik heb hem ook nog steeds niet ontvangen...

17. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Hier is hij vandaag binnen gekomen. Heerlijk zachte deken!

18. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    hmmm ik geloof dat ik dan dus ook maar moet gaan mailen als ik dit zo lees ;) ik heb hem namelijk ook nog steeds niet en begon in dec...

19. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    gisteravond bovenstaand bericht geplaatst, en wat zat er vandaag in mijn brievenbus? De wikkeldeken :D

Heerlijk zacht ;)

20. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Denk dat iedereen hem nu ongeveer binnen gaat krijgen dan...

Hier heb ik hem vanmorgen gewassen, lekker buiten gehangen en nu gaat hij (nog steeds heerlijk zacht!!) mijn koffertje voor het zkh in :D

Deel Deze Pagina