Haha! Al 2,5 jaar??!!! Denk dat je nu wel kan stoppen met wachten Ik heb mail terug gehad van de consulente: zij heeft mijn mail weer doorgezet naar het hoofdkantoor en vermoedt dat het dan snel geregeld moet zijn. Ben benieuwd...
Ook net een mailtje gestuurd.. Snel iets terug gekregen! Stond in dat ze vorige week pas weer een voorraad binnen hebben gekregen en dat het daardoor kon komen.. ik mocht wel verwachten dat hij binnen een paar weken binnen is! Ben benieuwd..
Ik heb ook maar even gemaild Ik had meegedaan van begin december tot half februari. Ik kreeg gelijk mail terug dat de dekentjes nu bij de verzender zijn, en dat ik hem deze maand nog zou moeten ontvangen. Ik neem aan dat ze op datum doen, dus wie het eerst uitgerekend is, die krijgt hem eerst. Maar wel slecht eigenlijk he.....gewoon een half jaar wachten! En als je niets zegt, krijg je misschien ook niets meer
Toevallig heb ik gisteren ook gebeld met MvM hierover en tijdens het gesprek gaven zij aan dat ze vorige week de dekens hebben verstuurd naar de expediteur en zij verwacht dat ik hem snel in huis moet hebben. Ik heb meegedaan van december tot februari. Maar aangezien mijn achternaam met een Z begint zit ik bij het staartje denk ik.
De meiden die nu nageleverd krijgen hebben meegedaan in dec jan en hebben 10 weken gedaan! Dit is extra want toen je mee ging doen kreeg je ook n cadeau. De meiden die m meteen kregen daar was dit het 'fijn dat je mee doet' cadeau.
Hier ook nog niks ontvangen. Ben benieuwd, als ik het zo lees zou die wikkeldeken toch echt deze of volgende week bij mij in de bus moeten vallen. Heb hier overigens ook over gebeld en ik stond gewoon op de lijst, geduld is een schone zaak
Ik ben in januari gestart.. heb het dekentje toen gelijk gekregen, idd als een "fijn dat je mee doet" kado. Maar de consulente zei dat als ik 10 weken mee zou doen dat je dan ook nog een kado zou krijgen.. dit was oorspronkelijk deze wikkeldoek, waar jullie nu allemaal op zitten te wachten. alleen zou ik dus iets anders krijgen, maar heb tot op heden niets ontvangen hoor.. Dus niet alleen met de wikkeldeken loopt het niet goed Ik voel me alleen ook zo bezwaard om er om te vragen, ondanks dat mijn consulente toen bij de intake dit wel adviseerde.
Ik heb mijn intake in mei gehad en meteen de wikkeldeken ontvangen met een fotohouder voor de echo en het doosje voor de test. Kreeg laatst een boekje in de bus van MvM met het hele alfabet en dan alle letters uitgelegd. Dus a van aardappel dat zit onder de grond enz. Heel leuk en stond ff huh dat ik het kreeg. Bij mijn eerste keer in 2008 met MvM kon ik kiezen uit kado's en heb toen voor de groei van de baby dvd gekozen en die heb ik nog
Vreemd, de een krijgt hem meteen, de ander moet wachten. Om eerlijk te zijn lijkt het mij veel beter om het cadeau te ontvangen als je bevallen bent; vooral zo'n wikkeldekentje. MvM komen zo ontzettend vroeg al in de zwangerschap langs, er kan dan nog van alles misgaan. Dan gaan de meeste vrouwen het nog niet van de daken roepen, laat staan een uitzet kopen. Zit je na je MK met je dekentje.. Wat dat betreft was die lelijke armband helemaal zo gek nog niet in dit stadium. Of een lekkere verzorgingscreme of zo. Ach die cadeaus kunnen me sowieso gestolen worden, daar doe je toch niet voor mee.
Hé Kiekske, Ik heb hem al wel ontvangen, na diverse emails te hebben ontvangen dat er vertraging was opgelopen..denk dat ik dik 2 a 3 mnd nadat ik gestopt was met MvM hem heb gekregen.
Ik kreeg 'm in januari ook meteen toen ik begon. Ze heeft mij toen niet verteld dat ik nog iets zou krijgen als ik 10 weken mee deed. Ben overigens ook eerder gestopt omdat ik echt ZO misselijk was en ik kon gewoon zelfs met neus dicht niets in die kan gooien, rook het daarna nog overal haha. Vond het wel jammer maar heb m'n best gedaan.
hmmm ik geloof dat ik dan dus ook maar moet gaan mailen als ik dit zo lees ik heb hem namelijk ook nog steeds niet en begon in dec...
gisteravond bovenstaand bericht geplaatst, en wat zat er vandaag in mijn brievenbus? De wikkeldeken Heerlijk zacht
Denk dat iedereen hem nu ongeveer binnen gaat krijgen dan... Hier heb ik hem vanmorgen gewassen, lekker buiten gehangen en nu gaat hij (nog steeds heerlijk zacht!!) mijn koffertje voor het zkh in