proefdruk geboortekaartje kost geld?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Flipper2288, 7 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flipper2288

Flipper2288 Actief lid

21 nov 2008
    155
    0
    0
    Voorhout
    Even een vraagje:

Ik had voor de geboorte van onze dochter een proefdruk aangevraagd bij kaartmix.nl via de e-mail.
    We vonden het kaartje achteraf toch niet mooi en de tekst op het kaartje klopte ook niet.
    Ik heb toen besloten ergens anders een kaartje te bestellen.

Nu kreeg ik een e-mail van kaartmix dat ze een acceptgiro van minimaal 16 euro sturen voor de proefdruk. Ik was in de veronderstelling dat een proefdruk altijd gratis is, en vooral via e-mail. Ik heb ook nergens voor getekend ofzo.

iemand ervaring hiermee?

2. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Dat is idd heel vreemd en raar ja,
    staat dat nergens in de mails die je verstuurd hebben?
    Volgens mij hebben ze geen poot om op te staan

3. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    16 euro voor een proefdruk!!! Jeetje wat een geld. Heb wel site's gevonden dat ze er 2.50 voor vragen en dan kreeg je het kaartje echt per post thuis gestuurd....

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
  5. Flipper2288

Flipper2288 Actief lid

21 nov 2008
    155
    0
    0
    Voorhout
    he Bosi

Ik heb gezien dat het in de voorwaarden stond, daar wezen ze op in de mail die ze me hebben gestuurd. Maar ik heb die niet gelezen van te voren, ze hebben me er van te voren niet op gewezen. Ook teken je er niet voor als je een proefdruk besteld. Dat is toch een beetje raar? Of ben ik te naief?

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik ben bang dat je wel moet betalen. Het staat in hun voorwaarden dat ze 16 euro in rekening brengen. Pech voor jou als je dat niet gelezen hebt zullen zij zeggen. Het staat gewoon op hun site vermeld en jij moet dat soort dingen zelf uitzoeken. Balen hoor, is toch zonde van je centjes. Goed opletten dus als je iets aanvraagt via internet!

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    Helaas hoeven ze je er niet op te wijze.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het niet netjes vind en 16 euro wel heel veel geld.

Als het je dus niet bevalt kost het je 16 euro. :(

Ik koop daar dus echt niet.

Deel Deze Pagina