Weet iemand een goed merk gezicht en billendoekjes zonder parfum, parabenen en alle andere troep? Ik overweeg Naty Nature Babycare.. die is vrij van parfum, maar kan nergens zien of het ook vrij van parabenen etc. is. Voor de rest van de verzorging gebruik ik Weleda, maar hier hebben ze dacht ik geen doekjes van... Alvast bedankt!
Ik heb ook altijd die van nature care gebruikt. Etos toch? Het is dat ik niet meer in NL woon, anders gebruikte ik die nog steeds. Vond ze heel fijn. Naty - ECO Sensitive Wipes <br />Unscented Zitten ook geen parabenen in. Als je even terug klikt krijg je ook de ingredients lijst van de doekjes met parfum. Vond ik zelf toch lekkerder, een mild luchtje na een volle poepluier! Weleda heeft idd geen doekjes en andere doekjes van de natuurwinkel betaal je geloof ik bijna 6 euro per pakje. No thanks. Dus geloof dat je behoorlijk goed zit met deze keuze.
Was gisteren in de natuurwinkel, daar heb ik natracare gekocht. Die waren ruim 4 voor 50 doekjes.. Dat vind ik ook vrij prijzig.. Is Mart vanuit het buitenland niet online te bestellen??
Zoals ik al zei, die naty's krijg je bij de Etos...Ik neem aan dat je ook een Etos in jou dorp/stad hebt? En zo niet, dan zijn ze vast ergens online te krijgen ja.
Gewoon een doodnormaal washandje met water. Voor onderweg heb je wegwerpwashandjes. Flesje water of kraan en klaar.
Hier ook washandjes, ik maak ze vaak vochtig met water met een druppeltje Weleda badcreme. Ik gebruik wasbare luiers dus voor onderweg gebruik ik ook gewoon vochtige washandjes; ik moet toch de luiers mee terug nemen, dus die paar washandjes kunnen er ook wel bij.
Hier worden de billetjes ook schoongemaakt met water,Kommetje lauw water met wattenbolletjes.Voor onderweg gewoon doekjes.Kan me allemaal niet zo boeien haha