Hallo Omdat ik uitgerekend ben ik oktober leek me zo een soort deken wel fijn en handig. Alleen aanbod en functies zijn zo divers en groot dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Tips? Ervaringen? Adviezen? Alvast bedankt!!
Ik heb voor mijn zoontje de wikkeldoek van snooze baby gebruikt. Deze heeft ook gaten voor de maxi cosi riemen en twee gaten waar de beentjes (na een tijdje) in passen. En hij is lekker zacht. Voor mijn tweede heb ik m nu weer gekocht (maar dan een andere kleur ).
Heb een puckybaby gogo kan ook in de maxicosi. En een koeka omslagdoek deze zit ook een gat in kan ook in maxicosi.
Hier ook uitgerekend in oktober. Wij hebben de Koeka wikkeldoek en wrapper. Kunnen ook beiden in de maxi cosi. Heb voor de echt koude dagen een Koeka maxi cosi voetenzak.
Ik heb de snooze baby en de lodger. Ik vind beide erg fijn. Eerlijk gezegd maakt het volgens mij niet zo heel veel uit welke wikkeldoek je gebruikt... Een willekeurige wikkeldoek is fijn
Wij hadden een voetenzak in de maxicosi en een omslagdoek voor in de box/op schoot etc. Beide van Koeka.