Hoi iedereen, Wij hebben het autostoeltje van Nuna pipa, met 5 punts gordel. Nu vragen wij ons af of er meer mensen zijn die dit hebben en wat voor voetenzak je daarvoor kunt gebruiken? Bij de babydump vertelden ze ons dat deze er nog niet zijn en dat je een dekentje kunt gebruiken... Alleen dat lijkt me toch best wel koud als we de winter in gaan. Groetjes Yuna
Volgens mij kunnen daar alle bekende voetenzakken in. Heb er zelf eentje in van Baby's only, en mijn schoonzusje van Fair & Cute. Ook die van Koeka kunnen erin.
In principe kunnen alle voetenzakken voor 5 puntsgordels erin, denk ik. Wij hebben de Römer Baby Safe als autostoeltje, die is ook 5 punts. Daarbij is het niet evident de gordels los te maken om vervolgens door de gaten van de voetenzakken te krijgen, maar het lukt (net geprobeerd). De reden waarom wij waarschijnlijk toch voor een wrapper (we denken momenteel aan Wallaboo Coco) of dekentje gaan, is omdat we het nogal omslachtig vinden om de voetenzak te plaatsen en verwijderen.