Kleding baby eind maart begin april

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Aliciaa, 16 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aliciaa

Aliciaa Lid

17 dec 2014
    20
    0
    0
    Eind maart begin april verwacht ik te bevallen..
    Maar vind het zo lastig qua kleding..

Wat hebben jullie allemaal gekocht?? en hoeveel van alles? lange mouw/korte mouw??

Alvast bedankt:):):D:D

2. gerdia

gerdia Bekend lid

1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    Onze baby komt als tussen nu en een week of 5.
    Ik heb rompertjes met korte en lange mouw.
    Overschirtjes heb ik alleen met lange mouw, korte mouw is echt voor de zomer.. Zo warm is het dan toch vaak nog niet.

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.809
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik ben 20 april uitgerekend, maar van een tweeling dus die komen vast wat eerder en/of zijn wat kleiner, dus dan zitten we zo'n beetje op hetzelfde termijn. Ik heb uitsluitend shirts en pakjes gekocht met lange mouwen. Rompers heb ik met lange mouw, korte mouw en zonder mouw. Mijn ervaring (met kindje uit juli) dat dat echt genoeg is voor in de eerste maand. En mocht er een hitte golf komen: ik heb van horen zeggen dat dan de winkels ook nog open zullen zijn en dan nog shirtjes met korte mouwen zullen kunnen verkopen. ;)
    Verder een paar vestjes en een lekkere omslagdoek is voldoende.

4. mapepejo

mapepejo Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.593
    541
    113
    ik ben vorig jaar op 7 april bevallen en ik had veel rompertjes maat 50/56, bijna allemaal korte mouw. 6shirtjes mt 50 en 6 shirtjes mt 56, allemaal lange mouw. Sommige iets dikkere of juist dunnere stof.
    Verder 6 broekjes ook per maat, allemaal zachte broekjes. Wel allemaal met brede elastieksluiting aan de pijpjes.

Daarna in de kraamweek ook nog van alles gekregen.

5. Bruijntje

Bruijntje Lid

2 feb 2009
    98
    0
    6
    Zuid-Holland
    Mijn dochter is van eind maart. Maar vorig jaar is toen ook direct de zomer begonnen!
    Omslagrompers zijn makkelijk, daar had ik een paar van met lange mouw maat 56 (omgeslagen een tijdje). Ook wat korte mouw rompers. Lange mouw, maar dan niet overslag vond ik, maar vooral mijn vriend een ramp om aan te trekken: je krijgt die armpjes er zo lastig in. Daarop lekkere zachte bovenkleding, ook al was het warm, toch met lange mouwen. Iets van 6 rompers in het begin, en 4 setjes bovenkleding.

6. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ik ben uitgerekend op 24 maart. Ik heb alleen maar kleertjes met lange mouwen maar behalve het pakje dat hij als eerste aan krijgt wel allemaal van dunne stof. Als het koud is kan er een romper met lange mouwen onder en evt een vestje erover en als het al lekker voorjaar is kan er een romper met korte mouwen onder. Rompers heb ik dus met lange en korte mouwen. Inmiddels hangen er al wat meer lente-achtige kleertjes in de winkels dus mocht het ineens prachtig weer zijn zet ik mijn moeder en zus wel even aan het shoppen. Vinden ze vast heel vervelend. 😜

7. Tonks

Tonks Bekend lid

5 jul 2014
    519
    53
    28
    Vond het ook erg moeilijk hoor. Ik geloof dat we nu van alles wat hebben. Rompers met lange mouw en korte mouw, wat dikkere truitjes en wat dunnere zo ook met de broekjes. Wordt even aanzien met het weer denk ik. We kunnen vooruit en anders wordt het gewoon even bij shoppen. Is ook zo zonde als de helft nieuw in de kast blijft liggen :)

8. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    ik heb aan bovenkleding alleen maar lange mouw. Maar zitten ook wel erg dunne stoffen tussen. Als hij/zij geboren is en het blijkt toch erg warm te worden dan kan ik lekker gericht shoppen! Desnoods online als ik de deur niet uit kan.

Deel Deze Pagina