Wat vinden jullie een fijn voedingskussen? Welke is stevig genoeg / blijft goed genoeg liggen om straks ook de baby op te leggen? Lijkt me namelijk erg handig! Of zit er niet zoveel verschil in?
Die met balletjes er in vind ik erg handig. Je kunt ze makkelijk naar de kant schudden waar je moet voeden of juist dunner maken als het nodig is. Die met andere vulling kun je soms ook niet fijn met de twee kanten tegen elkaar aan leggen want die zijn soms zo stug dat het meteen weer recht schiet. Die met de balletjes kun je als een soort van kussen neerleggen en die blijft ook zo goed liggen.kun je goed je kleintje op leggen!
Ik heb er eentje van deltababy, lekker makkelijk te vervormen. Heb hem zelf gebruitk tijdens de zwangerschap en mijn kleine man slaapt er elke dag heerlijk op.
Nog een tip: als je een hoes van het aankleedkussen over het voedingskussen spant, zakt je kindje er niet tussen. Ligt heerlijk!
Ik heb er een van de kruidvat! Vind het een heerlijk ding! Slaap er nu al een tijd mee! Wil echt niet meer zonder Hihi
Helemaal mee eens slaap er ook nog steeds mee. (Uk is nu 10 maanden) wanneer je de kussen dubbel klapt en er een kussenhoes omheen doet slapen ze er ook heerlijk op.