Wat gebruiken jullie als het zo rond de 20/25 graden is in de maxi cosi (en kinderwagen evt)? Ik zou graag iets van een wikkeldoek hebben die niet te warm is? Ik heb de gevoerde voetenzak van maxi-cosi (= enorm heet) en een bambino fleece wikkeldeken (= ook warm). Is er nog een alternatief?
lodger katoen? geen idee, heb eigenlijk weinig gewikkeldekend, omdat meneer altijd zijn benen bloot trappelde (en het buiten en dus ook binnen wel warm genoeg was.... hittegolf!)
met 20/25 graden gebruik ik niets in de maxi-cosi. veel te warm. evt. een dun jasje aan en verder niets. in de wandelwagen ligt het eraan hoe oud ze zijn en of ze zich goed warm kunnen houden. mijn meissie lag met de warme dagen onder een lakentje en soms ook zonder iets over dr heen in de wandelwagen. anders met een heel dun dekentje met een lakentje.
of de aden + anais swaddles. zijn grote doeken, soort hydrofielen, maar dan 2x zo groot, waar je je kindje lekker in kunt wikkelen.
De wikkeldoeken van de Hema zijn van katoen en niet zo dik. Voor in de Maxicosi heb ik ook een wikkeldoek van de Hema, die is aan de binnenkant van katoen en aan de buitenkant van een dunne soort fleece. Die is ook vrij dun.