Hoi, Hier ben ik weer We hebben vandaag een kidcar bikebuggy overgekocht ( met dank aan hulp van Bossi ). Nu vroeg ik me af of ik de bikebuggy om kan bouwen tot wandelwagen met de kinderen erin? ik dacht dat het kon, maar mijn man zegt van niet omdat dan het gewicht op de trekstang komt en de trekstang doorbuigt. De kar moet ook iets opgetilt worden om het wiel eronder te plaatsen. Doe ik iets niet goed, of heb ik het gewoon niet goed begrepen en kan dit niet? Zou wel jammer zijn aangezien ik dan straks met de baby erbij nog staat te klungelen bij de winkel. Wie heeft deze kar en hoe doen jullie het? Gr MB2005.
Daar ben ik weer... Ja dat kan gewoon met de kinderen er in. Probeer het anders gewoon eens zonder de kinderen er in. Ik doe het altijd zo: Ik neem de beugel aan de zijkant uit het gaatje. Dan pak ik eerst het kleine wiel erbij ( van de zijkant) en leg die waar die later moet aan de voorkant. dan doe ik het veiligheidsbandje er voor af en dan koppel ik hem los van de fiets. Dan houd ik de stang zo vast dat de kar recht blijft en de kinderen kunnen blijven zitten. Is echt super licht. Dan met de andere hand het wiel eronder. Klaar! Dan natuurlijk de stang er nog uit halen maar dat is even een kwestie van wennen. Dit doe ik allemaal binnen 30 seconden. Super makkelijk. Even oefenen en je wordt er heel vaardig in. Misschien moet ik er even een filmpje van maken,
Het is toch gelukt hoor Bosi Ik moet inderdaad een beetje handigheid krijgen, maar het gaat wel Dus dat filmpje is niet nodig, haha. Ik ben in ieder geval heel blij met de kar! Gr MB2005.