Hallo mama's (in spe) Ik heb nu bijna alles wat ik nodig heb (en meer hihi)... maar ben nog op zoek naar een fijne wikkeldoek voor de beginperiode. Ben van plan om 2 goedkopere in te slaan en wil graag 1 'luxe' en vooral praktische wikkeldoek. Nu vond ik deze online: Premaxx Tender me (helemaal onder aan op de site) http://www.easy2travel.nl/wikkeldoeken.html Iemand daar ervaring mee? Lijkt me super handig met dat matje er in... ik vind het zelf ook altijd spannend om net geboren baby aan te pakken wanneer ik op kraamvisite ben, ze zijn zo kwetsbaar! Alle andere tips zijn ook welkom!
Wees gerust, als je je eigen kindje vasthoud is het alsof je nooit anders hebt gedaan, moederinstinkt
oh haha... bedoelde meer voor de visite hoor neuh, ben daar helemaal niet bang voor... maar begrijp aan de reacties (die er verder dus niet zijn) dat niemand een tip heeft voor een goede wikkeldoek?
Ik heb de Babynomade van Red Castle. Bevalt prima. Omdat er een soort 'beentjes' inzitten, kan hij ook gebruikt worden in de maxi cosi. Dat is handiger dan het aan en uittrekken van zo'n klein jasje.
Ik heb eenzelfde als die van de Babynomade, maar dan van Prénatal eigen merk. Een vriendin van me vond deze ideaal, dus daarom heb ik die ook gekocht.
gebruiken jullie de babynomade en wrapper/dottie dan zo in de maxi cosi of hebben jullie er ook nog een maxi cosi voetenzak bij?
Wrapper of Bunker van Lodger. Gebruik ik in de wagenbak, maxicosi, buggy, ergens anders slapen, lekker warm op schoot, eigenlijk overal!
ik heb er zelf 1 gemaakt en krijg daar hele leuke reacties op. zelfs de raad dat ik die maar moet gaan verkopen.(maar dat stof ligt natuurlijk niet meer in de winkel)
Foto! Best een idee, zelf maken. Als je lekkere stof hebt, fleece en teddy ofzo, is best te doen denk ik. Of m'n oma even lief aankijken 8)
Ik heb een Lodger gebruikt. Maar ik heb Glenn niet al te vaak uit handen gegeven. Te veel prikkels, en hij was daar gevoelig voor. Dus de visite had een lief en rustig kind in handen, en papa en mama zaten 's avonds en 's nachts met de gebakken peren. Ik kijk bij de volgende wéér goed uit met aan wie we Glenn in handen geven.
Ik heb 2 foto's van mn kraamweek in mn album gezet waar mijn meisje in de doek ligt. Aan de ene kant zit gewoon n lief stofje en de zachte kant is een soort velours, echt superzacht is dat.
Wij hebben ons meisje de eerste paar dagen aan helemaal niemand gegeven en halverwege de week mochten de opa's en oma's haar even vast hebben, en mijn zus en schoonzus. En er zijn echt een aantal weken overheen gegaan eer "vreemde" haar vast mochten houden. Ons meisje was ook erg gevoelig voor prikkels.