Wat ontzettend lief van je dat je dit allemaal regelt hoop voor jullie dat het allemaal gaat lukken...hou je ons op de hoogte? Liefs Lydia
Meiden helemaal geweldig, al die mooie lieve woorden van jullie ik heb wel zitten denken aan een soort hart in aktie maar dan komt alles weer op tv snappen jullie, En dit is toch iets voor ons zelf op de mooie dag die ik nooit meer wil vergeten Ik hoop dat die man me wat meer kan vertellen en zo nie probeer ik het via kenteken enzo! Heel veel liefs winnie Allemaal bedankt meiden doet me goed xxx-jes ik houd jullie op de hoogte als ik iets weet en jullie mij ook
offtopic het is niet dat haar niet zou willen helpen. Maar integriteit speelt een belangrijke rol. Waar ligt de grens is de vraag in dit soort kwesties. Kijk ik zie hier ook niet iets schuldigs in, maar de regels zijn nu eenmaal zo. Ik hoop ook dat het lukt maar ik wilde alleen waarschuwen dat er nu eenmaal regels zijn. dat was wat ik alleen wilde zeggen.
wat een super idee! Ik heb voor mn schoonzusje dr vriend ook zoiets geregeld. Hij had een oude chevrolet maar heeft die moeten verkopen omdat hij em financieel niet meer kon onderhouden. Teveel dure reparaties enzo. Maar toen ze gingen trouwen wilde hj graag in zon auto trouwen. Ik heb toen via chevy forums oproepjes gedaan, het was nogal een aparte uitvoering, en hem zo gevonden. Succes met je zoektocht!
Ja, ik moet kwijt dat daar wel wat voor te zeggen is. Als iedereen tegenwoordig zelf mag bepalen wanneer een reden gegrond is om regels te gaan overtreden....bijna alles rondom jezelf kan nagekeken en gecheckt worden en als iedereen die daartoe bevoegd is dat ook om wat voor reden dan ook doet.... Uiteraard hoop ik dat de bus gevonden gaat worden. Ik vind het zelf ook een superidee!
Meiden allemaal heel erg bedankt voor jullie medeleven, Wij hopen nog steeds op goed nieuws want wat we eigenlijk al wel een beetje weten is dat hij waarschijnlijk niet meer goedgekeurd zal zijn Maar hoop doet wonderen he ? Echt super meiden bedankt Liefs winnie
https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Default.aspx Je kunt op deze site het kenteken invoeren en kijken of de bus nog rondrijd. Plaats evt in krant of op marktplaats een advertentie,met gezocht. Succes ermee. Of schrijf naar hart in aktie....
Janice , het was geen aanval naar jou toe hoor Dat dat even duidelijk is Was gewoon mijn mening omdat ik hier totaal geen kwaad in zie . Zolang ze verder niets doet met die gegevens ..... En als ze alleen adres heeft en naam van de eigenaar is er niets aan het handje lijkt me . Ik begrijp best dat er regels zijn en dat die nageleefd dienen te worden . Ze zijn er natuurlijk niet voor niets . Maar de dingen die ze zou willen weten ,zijn dingen die je normaal ook via een telefoonboek zou kunnen opzoeken of zo ..... Aangezien ze verder geen privè gegevens nodig heeft zoals bv sofinummer of zo .... Groetjes Joyce
@ Janice ... had het ook als laatste redmiddel geoppert. Is echt niet zo dat mijn man het meteen zou doen, maar in dit geval moet het kunnen vindt ik. Meer dan een telefoonnummer is er toch niet nodig?
Je kunt zien op de site van de RDW of ie gekeurd is....waarschijnlijk heb je al gekeken. Wat was de laatste keuringsdatum?.... Als ie nog bestaat moet dat te zien zijn!
ja klopt maar was niet meer goed gekeurd Helaas Dus ik denk dat de droom niet werkelijkheid kan/ mag worden Liefs winnie
Maar dat hij niet gekeurd is is toch niet zo'n ramp?.... Misschien is het al leuk om de wagen gewoon weer te zien...en misschien kunnen jullie er zelf nog iets mee....al is het maar voor de foto's....
Wie de eigenaar is hebben we nog niet kunnen achter halen. Maar dat horen we misschien nog wel over 1 weekje denk ik, van de man van de BBA die we om informatie hebben gevraagd. We blijven duimen en hopen dat deze droom waar mag worden. Liefs winnie
Nou meiden we geven de hoop nog niet op! We hebben net gehoord dat de bus nog wel rijd en kunnen nu via de RDW waarschijnlijk contact proberen te zoeken met de eigenaar. Ben zo blij de tranen rollen van blijdschap Liefs winnie
Das goed nieuws! Ik duim voor je dat alles gaat lukken en de eigenaar een beetje wil mee werken! Liefs Claudia
Ik heb net contact gehad met het RDW en die vertelde me dat ik een brief moet schrijven en dan 2 dagen later eenmalig 7.95 over moet maken. Dan gaan hun proberen met een brief contact te zoeken met de eigenaar en dat kan 4 weken duren, daarna moet de eigenaar binnen 2 weken contact op nemen met de RDW of hij geinteresseerd is om zijn adres gegevens aan ons door te geven. En dan moeten wij weer iets te horen krijgen van RDW Het is wel heel spannend allemaal, hoop dat het echt gaat lukken voor de grote dag van ons leven. Liefs winnie Duimen jullie voor me xxx- jes