meiden me kleine mannetje wil niet meer door slapen!!! afgelopen woensdag had hij 40,2 graden koorts! de dag erna was de koorts helemaal weg maar daarna wou hij niet meer door slapen!! nu is dat opzich niet erg maar hij gaat rond 7 uur s avonds naar bed en word dan vaak rond 11 uur s avonds weer wakker uit het niets en helemaal in paniek!! dan gaan we naar boven geven we hem nog een fles schone luier en dan gaat die weer slapen!!!nou heerlijk denk je maar sinds donderdag is hij dus ook om 2 uur wakker en om 5 uur weer vaak doen we dan het zelfde ritueeltje als rond 11 uur maar nog slaapt hij maar tot half 7 7 uur!!!ik en mijn vriend hebben geen idee meer wat we kunnen doen!!! nu is die ook nog wat verkouden maar hij krijgt een daar een zetpil voor rond 11 uur en hij word in gesmeerd met luuf maar op een gegeven moment weet je het niet meer en dat is nu!!! misschien hebben jullie nog tips?!?!
Heb geen tips voor je aangezien mijn manneke ook nooit doorslaapt maar waarom geef je paracetamol voor een verkoudheid?
Ik zou het even aanzien: dit kan toch gewoon horen bij wat ziekjes zijn? Lijkt me dat troosten, verschonen en even een flesje heel prima is, en verder dan maar even afwachten wanneer hij weer opknapt, (ik neem toch aan dat ie dan ook wel weer gewoon gaat slapen).
@lovely: misschien voelt het mannetje zich wel knap ziek daardoor??Ik ben ook stront verkouden en ziek daardoor en neem dus ook een para voort slapen gaan! En ze zijn een beetje wanhopig doordat hij niet meer wil slapen dus dan kan ik er in komen dat je misschien denkt dat een para helpt. Ik dacht er eerst ook zo over! Wilde nooit een zetpil geven, maar heb ik het ziekenhuis geleerd dat het echt niet erg is! Maar jee ik heb echt geen tips... Ik denk dat het komt omdat ie zich nog niet goed voelt? Dat de koorts weg is wil nog niet zeggen dat hij er weer helemaal is. Ben op het moment dus ook ziek en GEEN koorts maar ben ook tig keer wakker snachts.... Dus vandaar dat ik op dit moment ook wel een beetje aanvoel hoe iemand voelt die knap verkouden is! En wat ziekjes...
Ik zou zelf geen flesje meer geven als hij wakker wordt. alleen even troosten en dan weer weg. als Nathan niet lekker is slaapt hij ook minder goed. ook logisch als je vol zit met snot en steeds moet hoesten. eventueel nog even neusspray geven 's nachts??
Mijn zoontje slaapt nu sinds 2 weken ook niet meer door s'nachts. Hij is al een poosje verkouden en daarbij komt nog dat hij erg last heeft van zijn doorkomende tandjes. Waarschijnlijk komt het vanzelf wel weer dat ze doorslapen als de verkoudheid weg is. Tot die tijd zullen we het er nog maar even mee moeten doen. Komt vanzelf goed .