Ik heb per ongeluk hypoallergeen meegenomen ipv standaard 2. Ik kan niet meer ruilen. Kan ik dit gewoon geven??
Ja, dat is geen probleem alleen andersom is een probleem. al kan de smaak wel afwijken en dat je kindje het daarom misschien niet accepteert, maar het kan geen kwaad voor de gezondheid
Hij heeft nergens last van kwa kramp etc. En eet tot nu toe alles. Maar dan geef ik t hem gewoon als de standaard op is. En daarna weer over op standaard.
Is geen probleem, maar HA is wel lichtverteerbaar. Kan dus zijn dat jouw kindje of niet verzadigd is na de fles of eerder komt voor de volgende Wat je kunt doen om dat te voorkomen is gewoon standaard voeding te gebruiken en dan één schepje vervangen door de HA voeding.
Is ook een optie idd. Tis wel zo dat hij overdag bijna geen fles meer drinkt dus vervang ik die fles wel voor de ha. Vanmiddag was deze fles wel leeg.
Ik ga niet moeilijk doen om 1 pak hij drinkt t. Hij mag t gewoon hebben dus prima. Had ie t niet mogen hebben had ik m op fb whatever gezet om gratis af te halen.