Da's ene heel andere situatie hè? Mijn zoontje heeft altijd goed gedronken en groeide als kool. Plaste van 1 voeding (twee borsten) twee luiers compleet vol. Maar hij was gewoon een 'plakker', vond het heerlijk aan de borst. Nu nog steeds trouwens.
@ zogelukkig, in jou situatie zou ik het ook niet doen dan. Ik wilde alleen illustreren dat er situaties zijn waarin je soms verder gaat dan anders .
Helaas heb ik het op gegeven. Zaterdagochtend was de maat vol.kreeg niet het idee dat je jongens op kort termijn genoeg binnen zouden krijgen met 1 borst.ze kwamen om de 2 uur.dat was wel pittig maar wel te doen.alleen ze bleven daarna onrustig en veel huilen.waren ze net stil dan kwam binnen half uur de eerste al weer dat die trek had dus ze beide weer moest aanleggen..ook waren de plas luiers niet denderend. Denk ook dat ze de rugby houding gewoon niet fijn vinden drinken en er dan niet genoeg uit krijgen.als ik er maar 1 aan borst heb en voedde in rugby vonden ze het ook niet fijn. En die andere houdingen bij tweelingen (niet dat je veel keus hebt) zag ik ook niet zitten.bang dat een de ander plet. Ook ik kwam in migraine bui en dan kon ik het huilen niet echt goed hebben.ook doordat je alleen zittend kan voeden kreeg ik steeds meer last van me stuitje.ben nml eind feb van trap gevallen. Dus stuitje ws gebroken of zwaar gekneusd.dus dat blijft erg pijnlijk.en dan met on de 2 uur voeden word de pijn er ook alleen maar erger op. Erg balen maar heb het geprobeerd,voelde me er rot onder dat ik moest stoppen. Maar wil ook niet dat hele productie terug loopt en helemaal geen bv meer kan geven.nu kan ik mooi nog om en om bv geven.en hoop dat nog lang te kunnen doen.