morgen leuke activiteit maarrr

Discussie in 'De lounge' gestart door paars, 9 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    Eens per jaar word er een leuke kinderactiviteit georganiseerd voor mijn vriend en zn collega´s.
    dus dat wil zeggen dat de mensen met kinderen hier aan mee kunnen doen.
    wij hebben ons opgegeven want leek ons erg leuk. mijn vriend werkt altijd zondags en krijgt hier dus vrij voor.
    we gaan naar een soort kinderboerderij met speeltuin.
    we moeten daar om 10.00 zijn en hoorden deze week dat er dan om half 1 een buffet voor iedereen is.
    Maar dat lijkt me toch helemaal niet handig met al die kleintjes!
    Mijn zoontje heeft zijn middagslaap echt nog wel nodig en valt thuis om 12.00 al zowat uit zijn stoel van moeheid.
    En eigenlijk willen we ook van deze dag profiteren en er middags ook even op uit gaan.

Lijkt me toch niet handig zo met een kleintje van deze leeftijd..
    Wat zouden jullie doen? ik denk er aan om dan gewoon een uur of 12 weg te gaan maar krijg dan altijd het gevoel dat er over gepraat gaat worden dat we niet blijven:) want zo kunnen zijn collega´s vaak wel reageren..

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.790
    18.973
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Pfff, niks van aantrekken. Als jij aangeeft dat jouw zoontje zijn middagslaapje nodig heeft is dat toch helemaal niet gek? Hij heeft er de leeftijd nog voor, tenslotte!

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    In de buggy slapen is geen optie?

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik zou het gewoon even zeggen van tevoren als jullie daar komen. Dat je verwacht eerder weg te gaan, omdat je zoontje anders in slaap valt.... Dan weten ze dat alvast.

Veel plezier morgen.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik zou ter plekke even kijken hoe het gaat... Onze dochter zou bij dit soort dingen wel wakker blijven waarschijnlijk en zich vermaken, gewoon door alles wat er te zien en te doen is en dan zodra ze in de auto zit, gelijk in slaap vallen...

maar ik weet niet of dat voor jou kindje ook zo is? Maar ik zou het zelf gewoon aankijken en ter plekke beslissen, afhankelijk van hoe het gaat.

6. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Als ik het goed begrijp krijgt je vriend een vrije dag van zijn baas om daarmee aan een activiteit, georganiseerd door de baas, deel te nemen. Nu willen jullie anderhalf tot twee uurtjes gaan en de rest van de dag als gezin spenderen. En vraag je je af of zijn collega's gaan kletsen als jullie dat doen? Ik denk van wel, sterker nog, als je mijn collega zou zijn zou ik ook even achter mijn oren krabben als je dat deed, lekker vrij accepteren en vervolgens je eigen weg gaan.

Maar uiteindelijk moeten jullie doen wat jullie zelf willen, en wat jullie zelf te verantwoorden vinden.

7. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik zou ook idd even daar kijken hoe het gaat, misschien vind hij het zo leuk dat hij wakker blijft.

8. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    okej ik heb het er verkeerd omschreven zie ik nu..
    Mijn vriend heeft vrij gekregen van zijn baas waar hij in loondienst is.. maar in zijn vrije uren heeft hij nog een baan op vrijwillige basis. en die heeft dit georganiseerd. er worden vaker dingen hiervoor georganiseerd alleen zijn we daar bijna nooit bij omdat mijn vriend moeilijk vrij kan krijgen.
    1 xpj dus voor de kinderen ook. eindelijk kan hij eens een zondag vrij en wij hadden ook verwacht dat het alleen een ochtend zou zijn omdat er immer kinderen bij zijn en er zijn veel kinderen onder de 3 jaar.

en nu hadden ze dus dat buffet er bij bedacht..
    en we hebben er veel zin in hoor ook omdat we nu eens als gezin mee kunnen gaan... meestal ben ik alleen zoals gister nog 1 van deze collega´s was jarig en we waren uitgenodigd.. vriend moest werken dus moest ik alleen daar heen.. over 3 weken weer iemand jarig.. moet ik ook alleen weer heen..

Maar ik had stiekum gehoopt morgen middag een middag voor ons 3en zou worden.

9. hellen83

hellen83 Actief lid

16 nov 2008
    461
    0
    0
    snap je dillema.

zie je dat hij het echt niet meer red dan meldt je; dat het voor jullie tijd is om te gaan. om dat je kind moet slapen.

als je eerder weggaat om de middag nog als gezin door te brengen, tja
    als ik als baas zoiets zou organiseren en iedereen gaat maar eerder weg dan zou ik het afschaffen. er zijn maar weinig bazen die dit organiseren voor hun personeel, profiteer er van.

lfs Hellen

10. hellen83

hellen83 Actief lid

16 nov 2008
    461
    0
    0
    gelijk gepost

zie dus dat het om een andere baas gaat. en het kost hem dus een vrije dag/ vakantie?

dan zou ik van 10 tot 12 gaan en het buffet overslaan.

succes

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik zou niet eerder weggaan, vind dat niet helemal fair naar de baas van je vriend.
    Hoe doe je dat anders als je een hele dag op stap gaat? En dan heb je de namiddag (als je kindje dan naar bed gaat) toch nog lekker met z'n tweetjes!

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Met een familiedag maak ik altijd een uitzondering.
    Gewoon tussen de middag even lekker met hem gaan wandelen, dekentje en knuffel mee.
    En voor de rest zijn ze meestal helemaal van slag, maar ja dat is dan maar voor een dag.
    Hoe ouder ze worden hoe makkelijker het wordt.

13. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Ah oke, dan vindt ik dat zijn collega's er niet veel van te denken hebben. Wel is het idd jammer dat jullie je hebben ingeschreven en dat jullie eerder vertrekken, dus rekening houdend met het buffet. Als er straks meerdere mensen dat doen dan zal de baas dat niet grappig vinden. Het is betaald neem ik aan door de baas.

Deel Deze Pagina