Zooooo bijzonder!! Ik had de angelsound nog liggen van de zwangerschap van mn dochter en hoewel ik het toen pas bij 11 weken hoorde (ook niet eerder geprobeerd) dacht ik ik probeer het gewoon. Al heel snel hoorde ik mijn eigen hartslag en na lang zoeken wilde ik het opgeven om het een weekje later weer te proberen. Maar toen ineens dat galoperende paardje!! Heel laag nog en ook zo weer weg, even later weer opnieuw gevonden. Zijn er meer meiden die het al zo vroeg hebben gehoord?
mijnn nicht schijnt een hartje te hebben gehoord bij 8,5 week ik zit er aan te denken om er een an teschaffen maar denk dat ik behoorlijk snel in paniek zou raken als ik het hartje een keer niet kan vinden
Haha het kan dus echt! Twijfel ook niet want herken het nog van mn dochter. Het enigste verschil is dat ik toen met 11 weken hem erop zette en hoppa ik hoorde het hartje en nu moest ik echt zoeken. @sorien, ja lastig als je echt bang bent om in paniek te raken als je niets hoort kun je beter nog even wachten misschien. Ik had juist zoiets van ik zal wel niets horen omdat het eigenlijk nog veel te vroeg ik dus maak me dan ook geen zorgen maar snap je wel.
ik hoorde ook heel vroeg met 9 weken ook! was echt heel mooi en bijzonder, had m eerder gehoort dan bij de vk.. en zo vroeg had wel iets extra moois.. werd het gelijk wat echter van! (heb geen kwaaltjes)
ik heb Fleur ook rond die periode een keer gehoord, deze zwangerschap hoorde ik het hartje pas echt rond de 13/14 weken voor het eerst
Hoi hoi Wij hoorde het hartje voor het eerst bij de gyn met 8+5 dagen! Daarna hebben we zelf een angelsound gekocht en hoorde we zelf het hartje met 10 weken dus het kan wel! Geniet er lekker van het is zo bijzonder! Liefs
hoe vaak luisteren jullie ernaar? Had vandaag nog even geluisterd. maar heb t idee dat ie t niet leuk vind ze zeggen ook dat de straling niet goed is voor t kindje..
Mijn vk zei dat ik het niet te vaak moet doen. Die geluidsgolven vinden de baby's niet fijn. Ik vond het hartje met 11 weken!
Hier ook met 9 weken! De AS werkt niet met geluidgolven maar is een versterkertje, zie t als een wcrol op je buik.
De echo gaat wel via geluidsgolven maar angelsounds niet.. hier trouwens mijn dochter* met 8 weken gehoord en deze keer werkte ons beebje niet zo mee rond die tijd, met 9 weken wel het hartje gehoord. Laatste tijd zwemt hij/zij telkens weg als ik wil luisteren