Wil dit met jullie delen vind het spannend

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nancydierengek, 1 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nancydierengek

Nancydierengek Fanatiek lid

1 mrt 2017
    2.259
    1.507
    113
    Vrouw

Hoi bedankt voor je reactie en je verhaal die je met mij wil delen. Mijn vriend wil echt nog dat ik 1 maand doorslik en erna dat we ervoor gaan. We hebben dit zo afgesproken en ik wil mij daar dan ook aan houden. Ik hoop dat mijn lichaam snel ontpilt maar dat zien we dan wel.

Ik ben een tijd terug wel is tijdelijk gestopt met de pil slikken en moet zeggen dat ik toen meteen binnen een maand al weer ongesteld was. Maar goed we gaan het mee maken.

2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ohja? Ja, hier geen problemen mee. Manlief gelukkig ook niet. Ik ga sowieso nooit meer aan de pil. Wat een rotzooi is dat zeg.

3. Nancydierengek

1 mrt 2017
    2.259
    1.507
    113
    Vrouw
    Dank je wel.

4. Nancydierengek

1 mrt 2017
    2.259
    1.507
    113
    Vrouw
    Foliumzuur? Ik heb het even opgezocht op internet. Ik wist helemaal niet dat je dat moest slikken als je zwanger wil worden en tijdens je zwangerschap. Ik kan daar nu dus mee gaan beginnen. Bedankt voor je tip want wist dit echt niet.

5. Nancydierengek

1 mrt 2017
    2.259
    1.507
    113
    Vrouw
    Hoi ja ik vind ook je kiest er samen voor dus moet je er ook samen achter staan en er klaar voor zijn. Bedankt voor je reactie.

6. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ja, heel belangrijk! Ik zou er meteen mee starten.
    Ik zou een multivitamine nemen, dan word de foliumzuur beter opgenomen.
    Ik slik deze https://www.vitamins.nl/voedingssupplementen/overige/954205-elke-dag-mama-capsules?utm_source=google&utm_medium=shopping&utm_term=CPC&utm_content=Elke%20dag%20mama%20capsules&utm_campaign=/Elke%20dag%20mama%20capsules&s2m_channel=544&gclid=Cj0KEQiA9P7FBRCtoO33_LGUtPQBEiQAU_tBgNvMrZFUBKkq1oi_UU-wcozmnrFEhQnSWxZBLKElSg0aAjBS8P8HAQ Is een hele goede, natuurlijke en geen synthetische variant.

7. Nancydierengek

1 mrt 2017
    2.259
    1.507
    113
    Vrouw
    Best apart hè. Denk als je gestrest bent dat het tegen gehouden word of zo. En als je ontspannen weer bent alles goed verloopt.

8. Nancydierengek

1 mrt 2017
    2.259
    1.507
    113
    Vrouw
    Dank je.

9. Nancydierengek

1 mrt 2017
    2.259
    1.507
    113
    Vrouw
    Nee daarom wij hebben wat afgesproken en daar houden wij ons ook aan. Die maand kan er ook nog wel bij. En dan hopen en duimen dat het goed komt.

10. Nancydierengek

1 mrt 2017
    2.259
    1.507
    113
    Vrouw
    Daarom als we weer 1 maand verder zijn dan zijn we met verbouwen thuis ook weer een stuk verder.

11. Nancydierengek

1 mrt 2017
    2.259
    1.507
    113
    Vrouw
    Hoi bedankt voor je reactie. Wat fijn dat jij zo snel zwanger werd. Ik hoop ook dat mijn droom mag uitkomen bedankt.

12. Nancydierengek

1 mrt 2017
    2.259
    1.507
    113
    Vrouw
    Nou ik heb de meeste nu wel terug geantwoord. Bedankt voor al jullie reacties! Doet mij goed dat we steun aan elkaar hebben hier. Best gek vroeger zij ik altijd kinderen ikke niet hoor nooit. En moet je mij nu zien haha. Ik wil op dit moment niets liever dan dat. Samen met mijn lieve vriend.

Deel Deze Pagina