Hoi meiden, Voor de meeste zal het wel meevallen maar voor ons is het een feest hier We zijn al maanden met Mitchell aan het tobben, uiteindelijk na meerdere onderzoeken zijn ze erachter gekomen dat hij een hersenafwijking heeft en een cyste en nog wat dingen. Daardoor ontwikkeld hij zich heel langzaam en loopt hij minimaal dik 5maanden achter op de motorische ontwikkeling. En de toekomst is nog steeds heel onzeker over wat hij later kan en niet kan. Maar sinds vandaag heeft ons ventje een stapje in de goede richting gedaan Met 15 maanden doet hij dit: Ik ben zo supertrots op hem, kan het wel van de daken afschreeuwen De artsen staat er versteld van dat hij toch al wat dingen kan ondanks zijn hersenafwijking. Nu maar hopen dat het zo doorgaat . Pff moest het even kwijt meiden, thanks voor het lezen
wow wat goed!! Ik kan begrijpen dat jullie erg blij zijn. Wat voor hersenafwijking heeft hij als ik vragen mag?
@ Caruli, ik lees veel in je topic bij baby en dreumes, maar reageer eigenlijk nooit. Wat super goed van je mannetje en wat een heerlijke foto. Heel ontroerend ook.
Wauw wat goed! En terrecht dat je trots bent! Wat een kanjer zeg, laat die artsen hun monden maar lekker open vallen van verbazing!
Heee! Wat goed zeg! Jij mag echt wel trots zijn! Geniet er maar lekker van! En ik heb alle hoop dat het allemaal beter word. Stapje voor stapje, jullie komen er wel! Liefs, Sill
Wat super goed Caruli!! Snap idd dat je ontzettend trots bent!! Geniet ervan, hopelijk is dit de start van nog veel meer goeds!!
Wat een dotje zeg! En natuurlijk geweldig dat hij dit nu doet. Hij ziet er in ieder geval heerlijk vrolijk uit.
Meid wat ontzettende prachtig! wat een geweldige foto ook! je ziet de dikke schat gewoon stralen van trots!
Thanks meiden, ik straal gewoon als ik ernaar kijk Tis zo gek hoe het bij hem gaat, we moeten er zelf ook aan wennen hoor. We hebben al een dochter en die was gewoon met haar motorische ontwikkeling. Die kon dit met 8mnd en kruipen, lopen met 13 mdn enzo. Dan is dit echt even wennen, maar goed hij kan er niks aan doen. Hij doet super zijn best, en dat brengt hem ook zover volgens de revalidatiearts. Ben zo blij ook voor hem, hoop dat hij snel wat meer kan en zich op kan vangen, nu laat hij zich achteruit vallen op de tegelvloer. Hij heeft nog geen schrik reflexen enzo. En zijn wereldje is nu dan ook heel klein, hij kan alleen tijgeren (al 7mnd) maar kruipen, zelf gaan zitten enzo kan hij niet. Dus hij ligt de hele dag op zijn buik vooruit te schuiven. En nu dan dit. Echt geweldig hihi. Hoe blij kun je zijn als moeder