Wat een geweldige foto, kan me voorstellen dat je daar trots op ben en wil delen met ons Geniet van de kleine dingen. Hopelijk krijgen jullie snel meer duidelijkheid.
jeetje zeg dus ze hebben iegenlijk gewoon dingen voor jullie verzwegen!schandalig. vooral omdat zijn hersentjes zo belangrijk zijn!
Ja helaas wel, en daar kwamen wij pas achter toen we zelf het dossier door keken. Zo kom je pas echt te weten wat er allemaal vertelt word onderling blijkbaar. We zijn nu echt ook klaar met onze arts, manlief wil er ook niet meer terug na de 2nd opinion.
kan ik me heel goed voorstellen. ik hoop dat er snel duidelijkheidkomt over jullie ventje en over zijn toekomst
enof je daar trots op bent!! Super gaaf, en volgens mij is hij zelf ook super trots!! De wereld op een andere manier beleven, is ook super gaaf! Schreeuw het lekker maar van de daken hoor. Wat een heerlijk ventje ook zeg.
Wat een superkanjer Caruli! Helemaal terecht dat je trots bent! Dat zijn we toch immers allemaal als ons grut iets nieuws doet? En in jullie situatie mag je ook nog eens extra trots zijn denk ik! *APPLAUS*
Ik had je topic bij baby en dreumes met betraande ogen gelezen, had me aardig geraakt. Maar wat ben ik blij dat het goed gaat met je zoon. Een prachtig kind!
En of jij trots mag zijn!! Helemaal super toch!! Geniet er maar van! Hij is zelf zo te zien ook trots, heerlijk!
Geweldig he hoe hij er zelf bij kijkt. Volgens mij heeft hij ook door dat hij iets goeds doet Nu hopen dat hij het kan blijven doen en het doorzet.