Wil dit zeggen dat t misgaat?! :(

Discussion in 'Zwangerschap' started by Vintage Rose, Dec 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

Oct 22, 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nog maar net in verwachting van ons derde kindje afgelopen donderdag roze slijm en oud bloed verloren waarschijnlijk de innesteling. Na een paar uur stopte dit maar nu heb ik bij t afvegen weer roze slijm verlies :( kan dit opnieuw iets te maken hebben met een innesteling of moet ik me zorgen maken over we miskraam.

Vanochtend nog getest en test duidelijker dan gisteren.

Bedankt voor jullie reacties ik kan straks pas terug lezen

2. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Dit kan echt nog heel goed van de innesteling zijn! Zolang het niet rood plus krampen is, is het niet direct reden tot zorg. Ik had dit bij mijn tweede ook.
    Gefeliciteerd met je zwangerschap en ik hoop dat het allemaal goed verloopt :)

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Hoeft niet te zeggen dat t misgaat. Ik heb in t begin bij zeide zwangerschappen oudbloedverlies gehad. En bij deze zwangerschap met 15 wk liep t er tot 2x aan toe gewoon uit na t opstaan. Dikke paniek maar bleek een stolsel te zijn in de bm wat eruit kwam.
    Je wilt gewoon geen rood meer zien na je positieve test maar ik heb t idee dat t vaker voorkomt dan je denkt.

4. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

Oct 22, 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat jullie gelijk hebben roze is echter inmiddels al wat donkerder ik houd m'n hart vast :(

5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hoop voor je dat alles goed is meid knuffel

6. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

Jun 1, 2011
    3,016
    2
    38
    Kan nog alle kanten op...... Bij mij persoonlijk was het nooit een goed teken, maar er zijn genoeg zwangerschappen die verder prima zijn verlopen! Hoop dat t snel minder wordt met het bloedverlies... Slopend dat afwachten. Sterkte en ik hoop het beste!

7. mappel

mappel Niet meer actief

Ach meisje wat een spanning!! ik had ook roze verlies, zie nu mijn banner..Heb vertrouwen.

8. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

Oct 22, 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan t met niemand delen behalve hier want heb t ml nog niet verteld dat was een verrassing voor dinsdag :(
    Zou de test morgen al lichter zijn als t niet goed zit?! Of duurt dat echt een paar dagen?! Bedankt voor jullie steun!

9. meis23

meis23 Bekend lid

Jan 19, 2010
    973
    136
    43
    Houd moed hoor.. Ik had helderrood en veel bloedverlies en zie onderschrift.. Snap je spanning heel goed.. Ik duim dat het erbij hoort..

10. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

Oct 22, 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend lief van je meis 23 ik hoop t zo!

11. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik begrijp dat je een verrassing wil voor je man dinsdag.
    Ik ken jullie natuurlijk niet maar uitgaande van mezelf en mijn man had ik het nu toch al verteld.
    Stel dat het iid niet goed is moet je het ook vertellen en steun kun je nu wel gebruiken lijkt me.
    Gaat het wel goed is het is het ook fijn om samen blij te zijn toch?

12. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik zou het toch ook maar gewoon vertellen. Steun wil je nu graag hebben toch?
    Ik ga duimen voor je!

13. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

Oct 22, 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Als t binnen nu en een paar uur doorzet vertel ik t zeker! Maar ik zit op moment bij schoonouders dus nu gelijk kan ik t niet zeggen.

14. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    Hoe voel je je nu?
    Hebje t al verteld? Zou ik zeker doen, mijn vriend zou echt boos op me worden als ik t niet vertelde. Hij wil je dan toch ook steunen en t gaat ook om zijn kindje.
    Je kan later na niet zeggen, schat ik was zwanger maar heb een miskraam gehad. Dat is voor hem een nog hardere klap denk ik zo.

Maar het kan alle kanten op gaan. Hoop op goed nieuws!

15. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

Oct 22, 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Met alle respect... Ik vraag niet of ik t mijn man moet vertellen in dit topic. Hoe iemands vriend zou reageren is ook niet mijn zaak.

Ik heb in eerste instantie getwijfeld of ik zwanger was door de eerdere bloeding die veel weg had van een innesteling. Gisteren pas positief getest dus besloten drie daagjes te wachten t nieuws te delen vanwege oudejaarsdag. Nu weet ik niet zeker of ik wel een miskraam heb , ik vertel hem dat de minuut dat ik denk ja hier kan ik niet omheen t is helaas mis.

Dus bedankt voor t delen van alle ervaringen en steun maar hoe wat wanneer ik iets vertel tegen mijn lief is mijn eigen beslissing.

16. laura123

laura123 Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    1,111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vintage rose ik denk dat iedereen het gewoon goed bedoeld hoor !

Ik zit nu ook in hetzelfde schuitje als jij. Kerstavond bloed verloren en 1e kerstdag ook. Het vervelende is dat je lang moet wachten voordat je zekerheid hebt. :( bij mij zijn de testen tot nu toe niet lichter geworden. Dusja 50/50 kans zei de huisarts tegen mij afgelopen vrijdag.

Sterkte meid, hoop op een positief resultaat straks !

17. Duvellie

Duvellie Niet meer actief

Ik hoop zo voor je dat het allemaal goed blijft gaan, het is naar mijn idee in ieder geval positief dat je test donkerder is!!
    Bij mij was het bruine bloedverlies en rode slijm wel een teken van een miskraam maar heb genoeg verhalen gelezen van vrouwen waarbij de zwangerschap gewoon goed verliep!

Succes!!

18. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

Oct 22, 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    @laura123

Ik zeg ook " met alle respect" begrijp dat mensen het goed bedoelen maar ik wil met dit topic graag m'n angst delen en ervaringen horen niet vragen of ik t wel/niet nu moet delen met mijn man. Ook dat is goed bedoeld.

On topic:
    Bloed nog steeds :( geen stolsels maar mijn lijf kennende kan ik morgenochtend pas zeggen of t door heeft gezet.

Hopelijk kan ik enigszins slapen bedankt voor t duimen allemaal.

19. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

Jul 25, 2013
    731
    0
    0
    Wat een ellende, waarom kun je niet gewoon achterover hangen en blij zijn?! Je leest het heel vaak dat het erbij kan horen, maar het kan ook misgaan...
    Ik hoop voor je dat het goed gaat en dat je straks lekker kan gaan genieten!

20. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

Oct 22, 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel zwagnie.

Ik heb dit ook nog niet meegemaakt met m'n twee andere zwangerschappen. Hoop dat t dubbeltje de andere kant opvalt. Liefs

Share This Page