Nee nog steeds niet ik kan ook niet slapen ben op vd zenuwen. Ik lees overal dat een miskraam gepaard gaat met krampen zou t ook kunnen zijn dat ik geen krampen krijg?!
Ik had krampen bij miskramen. Nu eerst ook wat verlies gehad. Rood / roze / bruin wil je nu gewoon niet zien. Ik duim voor je
Dankjewel. Heb tegen beter weten in nog getest vanochtend maar zie geen verschil maar lees dat dat normaal is. Zo toch maar even de dokter bellen hopelijk wil ze een bloedtest doen en over een paar dagen herhalen dan heb ik zekerheid want t niet weten is nog erger.
Die onzekerheid is echt killing. Tja zw1 had ik ruim een week oud bloedverlies, maar ja als er dan ook weer mensen zijn die een mk hadden zonder krampen... Hopelijk stopt t snel. Sterkte
Dankjulliewel meiden, Ik moet om 11.10 bij de dokter zijn hopelijk geeft een bloedtest de komende dagen duidelijkheid. Liefs x
Ik hoop echt dat het gewoon goed zit. Mischien dat een bloedtest nu en vandeweek wat duidelijkheid kan geven. Sterkte!
ik had het ook bij mn 3e zwangerschap. bloeden was daarna gestopt, dus de verloskundige zei dat het een innestelingsbloeding was geweest. met de echo van 10 weken bleek het wel degelijk mis te zijn gegaan met die bloeding. alleen mn lichaam had het niet door en mn hcg steeg ook gewoon. je leest ook genoeg verhalen waar het wel goed gaat dus dat hoop ik voor jou. maar ik zou wel met een week of 7 een echo vragen... succes!
Succes meid, hopelijk gaat je zs goed, het kan prima met een beetje bloed. Hcg stijging geeft helaas geen duidelijkheid (daling uiteraard wel), maar ik neem aan dat je dat wel weet. Het blijft -hoe suf en soms verdragelijk ook- een kwestie van afwachten tot je de termijn bereikt waarop een echo gemaakt kan worden. Sterkte met de onzekerheid, dat is zooo balen. Want het hoeft niks te betekenen, maar geen bloed is zoveel beter, dan heb je in ieder de stress niet.
Hallo allemaal, hier een update. Ik ben vandaag naar de huisarts gegaan die me gelijk heeft doorgestuurd naar de verlos. Ze was ontzettend lief en begreep dat de onzekerheid ondragelijk is. Er is een echo gemaakt en ze heeft me doorgestuurd voor een bloedtest. Op de echo was niks te zien maar gezien de termijn was dat vrij logisch. Ze gaf het 50/50 kans omdat ze het vloeien te weinig vond voor een miskraam. Ik heb net mogen bellen voor de bloeduitslag en het is helaas niet goed. Mijn HCG waarde is 19.5 te laag dus Vrijdag moet ik voor de zekerheid nog een keer bloed laten prikken maar de kans is erg groot dat de miskraam doorzet. Het heeft helaas niet zo mogen zijn. Wat een roteinde van 2013! Maar beter zeker weten dan in de onzekerheid blijven zitten. Nogmaals heel erg bedankt voor jullie steun! Heb er veel aan gehad! Liefs x
Dankjulliewel!! Het is idd verdrietig maar t is niet anders. Ik ben gezegend met al twee prachtige kinderen dus im counting my blessings at the moment x x x
Lieve vintage rose, Ook ik heb meegelezen en wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd. Ook al heb je twee pracht kindjes, het is en blijft rot (vorig jaar zelf ook een mk gehad...) Dikke knuf!
Zo is dat! Wat mag je dan gelukkig zijn met 2 gezonde kinderen. Maar dat maakt het natuurlijk niet minder verdrietig. Ik hoop natuurlijk dat.het gewoon goed gaat, niet iedereen bouwt hgc even snel op. Mocht het niet goed gaan wens ik jullie veel sterkte.