Cirque du Soleil

Discussion in 'De lounge' started by Timon, Apr 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Wie is ook fan van Cirque du Soleil? In loop van jaren heb ik alle reizende shows die Nederland hebben aangedaan gezien; Alegria (2x), Quidam, Varakei, Dralion, Saltimbanco.

De nieuwste show heet TOTEM en vindt plaats onder de Grand Chapiteau. Naast de Amsterdam ArenA (P2). Van 8 oktober tot en met 21 november 2010.

TOTEM, voorheen aangeduid met de werktitel Cirque 2010, volgt de fascinerende reis van de mens vanaf zijn oorspronkelijk verschijningsvorm als amfibie tot zijn ultieme wens om te kunnen vliegen.
    De personages ontwikkelen zich op een podium dat lijkt op een gigantische schildpad. Dit staat symbool voor het ontstaan van vele eeuwenoude beschavingen.

TOTEM | Latest Cirque du Soleil touring Show | TOTEM

Wie gaat ook naar deze show?

2. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Het lijk me stug dat niemand op dit forum naar Cirque du Soleil zal gaan. ;)

Wie is ooit naar een show van hen geweest?

3. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,842
    3,359
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    nee ik ook nog niet... lijkt me wel erg mooi, maar vaak zijn dit soort dingen behoorlijk prijzig toch?
    Ben afgelopen jaar wel naar Holiday on Ice geweest, maar dat was omdat we gratis kaartjes hadden. Achteraf maar goed ook, hoewel ik de show práchtig vond, vond ik het het bedrag ook weer niet waard, wat de kaartjes waard geweest waren....

4. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Wat is prijzig? Ze komen eens in de 2 tot 3 jaar in Nederland en dan valt €75,- tot €45,- best mee.
    Misschien toch eens doen en ervaren.;)

5. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    JAAAAAAAAAAAAA, wij gaan ook altijd hier heen als hij weer in Nederland is. Wij kregen een aanbeiding om hier heen te gaan... Wij hebben 3 shows gezien van ze

6. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Hee Popje, ga je naar 1 van de eerste shows? Ik heb al geboekt en er was nog plek zat!

7. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    Timon... Wil er heel erg graag heen, ff kijken wanneer wij dan gaan. Welke dag gaan jullie en welke rang doen jullie ?

8. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    De voorstelling vindt plaats onder de Grand Chapiteau. Naast de Amsterdam ArenA (P2). Van 8 oktober tot en met 21 november 2010

Wij gaan 10 oktober matineé op 3e rang.

9. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    Wij willen wel heel graag maar dan de 1ste rang...
    Het is steeds een mooie show.

10. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    In het weekend waren ook 1e rang nog voldoende plaatsen vrij.

11. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Ik ben een jaar of 2,5 geleden in Ahoy geweest.
    Ik weet niet meer hoe de show heette, kan het 'Delirium' geweest zijn?

Ik vond het wel gaaf, maar er gebeurde te veel op het podium om het allemaal goed te kunnen volgen, dus dat vond ik jammer.

12. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Die show heb ik gemist. Vond het veel te druk. Was 'ie wel gaaf?

Share This Page