Wie weet hoe zo een rugtas heet waar je je kindje in kan meedragen? Lijkt op zo een backpak ding. En wie weet wat het ongeveer kost? Het lijkt me heel handig als ik alleen met de kids op pad wil. Wij hebben nu een bugaboo wagen met kidsit maar dat ding is ellendig zwaar om bv de trein in te tillen.
https://www.google.nl/search?q=rugdrager&hl=nl&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=wMswUM-tDZG20QW67oDoDA&ved=0CIUBELAE&biw=1280&bih=709
ga ajb wel voor een ergonomische, een ssc. anders til je je een breuk! (en je kindje zit er ook beter in) Kijk eens op babybij.nl
Wij hebben de deuter KID comfort 3 en geen miliseconde spijt van!!! Geweldig ding en rune vindt het heeeeeerlijk
Zo'n backpack lijkt me best zwaar uit zich zelf om te dragen. Ik zelf draag mijn kindje in een bondolino. Dit is een ergonomische draagzak. en het handige daarvan is dat ie ook klein op te vouwen is dus als je kindje wil lopen dan loop je zelf niet met zo'n groot geval op je rug. Die backpack lijkt me wel heel erg handig als je bijvoorbeeld een trek vakanitie gaat maken daar kun je ook bagage in kwijt. Maar als je hem alleen gaat gebruiken voor het openbaar vervoer dan zou ik ook eens bij babybij kijken daar staan verschillende ergonomische draagzakken en je kunt ze ook lenen om te kijken of je ze fijn vindt. Helaas kun je deze niet bij de prenatal krijgen alleen maar online.
Voor jouw doel zou ik ook eerder voor een ergonomische draagzak gaan, dan voor zo'n heel draagtoestel. Babybij heeft veel verschillende soorten, dus daar zou je eens kunnen kijken wat er mogelijk is. Op youtube staan van de verschillende merken vaak ook wel filmpjes hoe je het aan moet doen.
Zou zoals hierboven al gezegd word echt voor een ergonomische drager gaan, ik draag mijn peuter en kleuter in een wompat en dat draagt echt fantastisch, kan er makkelijk uren mee dragen en ze slapen er ook heerlijk in (je kan een wompat helemaal zelf samenstellen qua stof en kleur)
Ja die hebben wij en we hebben er tweedehands 50 euri voor betaald. Nieuw zijn ze iets van 150 euro. Al veel gebruik van gemaakt top ding!
wij hebben en deuter kidicomfort 2 inclusief zonnehemeltje. Ideaal ding en we hebben op vakantie vaak gebruikt in de bergen. Deze zomer hadden we hem nog mee, maar niet gebruikt omdat onze zoon echt te groot is. Je kunt hem van me overnemen als je wilt. Hij ziet er nog als nieuw uit.
Wij hebben een baby poach uit Zuid Afrika. Heerlijk ding en te gebruiken to zeker 2 jaar en langer zolang je rug het aan kan. Voordeel is ook dat het gewoon stof is en je het makkelijk mee kan nemen in bv koffer of onderin een buggy. Op de site van Cheeky monkey staan ze ook en heten ze ergo baby carier.
Hoi dames, ik heb op de site van babybij een draagzak geleend. Wilde toch echt eerst weten hoe het beviel. Vandaag of morgen krijg ik het binnen
Wij hebben ook de deuter kid! Perfect ding.. en gek genoeg is het absuluut niet zwaar om te dragen, als je alle bandjes goed bevestigd draag je het ook niet op je schouders maar op je heupen. We hebben deze zomervakantie een wandeltocht van zes uur gelopen, waarvan mijn vriend en ik elk de helft hebben gedragen. Geen probleem! Voordeel vind ik dat je er erg veel spul in mee kan nemen omdat er nog een tas in zit. Dat miste ik bij draagzakken.
Hier ook draag rugzak. Weet even zo snel het merk niet. Maar hebben er meerdere uitgeprobeerd bij outdoor winkel. Ze zien er lomper uit dan daadwerkelijk is. Als je hem goed afsteld zitten ze heerlijk. En voordeel is dat je ook nog ruimte heb om wat mee te nemen zoals drinken portemonnee ed ideaal. Zou die toch ook echt uit proberen voor jr. Draagdoek koopt Edit, deze hebben wij kinderdrager/vaude/jolly comfort ii - | Kathmandu - Outdoor & Travel Ik heb ook zat foto's hoe leuk hij het erin vond haha