Hoe heet... En waar... En wat kost het?

Discussie in 'De lounge' gestart door lennylenn, 19 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Wie weet hoe zo een rugtas heet waar je je kindje in kan meedragen? Lijkt op zo een backpak ding. En wie weet wat het ongeveer kost?
    Het lijkt me heel handig als ik alleen met de kids op pad wil. Wij hebben nu een bugaboo wagen met kidsit maar dat ding is ellendig zwaar om bv de trein in te tillen.

2. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Kijk eens op prenatal, zullen ze ze vast wel hebben

3. Live

Live Actief lid

16 jun 2010
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je zoekt op rugdrager op google vindt je het wel!

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.184
    113
    Brabant
    ga ajb wel voor een ergonomische, een ssc. anders til je je een breuk! (en je kindje zit er ook beter in)
    Kijk eens op babybij.nl

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Je hebt veel soorten.Google maar eens op rugdrager.

Je kan ook voor een draagdoek/mei tai gaan.

6. lennylenn

Dank je dames. Ik heb de deuter kid comfort gevonden. Zijn die goed? Iemand ervaring

7. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Wij hebben de deuter KID comfort 3 en geen miliseconde spijt van!!!
    Geweldig ding en rune vindt het heeeeeerlijk

8. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Zo'n backpack lijkt me best zwaar uit zich zelf om te dragen. Ik zelf draag mijn kindje in een bondolino. Dit is een ergonomische draagzak. en het handige daarvan is dat ie ook klein op te vouwen is dus als je kindje wil lopen dan loop je zelf niet met zo'n groot geval op je rug.

Die backpack lijkt me wel heel erg handig als je bijvoorbeeld een trek vakanitie gaat maken daar kun je ook bagage in kwijt.

Maar als je hem alleen gaat gebruiken voor het openbaar vervoer dan zou ik ook eens bij babybij kijken daar staan verschillende ergonomische draagzakken en je kunt ze ook lenen om te kijken of je ze fijn vindt. Helaas kun je deze niet bij de prenatal krijgen alleen maar online.

9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Voor jouw doel zou ik ook eerder voor een ergonomische draagzak gaan, dan voor zo'n heel draagtoestel. Babybij heeft veel verschillende soorten, dus daar zou je eens kunnen kijken wat er mogelijk is. Op youtube staan van de verschillende merken vaak ook wel filmpjes hoe je het aan moet doen.

10. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    #11 sab85, 19 aug 2012
    Laatst bewerkt: 19 aug 2012
    Zou zoals hierboven al gezegd word echt voor een ergonomische drager gaan, ik draag mijn peuter en kleuter in een wompat en dat draagt echt fantastisch, kan er makkelijk uren mee dragen en ze slapen er ook heerlijk in :) (je kan een wompat helemaal zelf samenstellen qua stof en kleur)

11. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Bewijs dat zij het ook heerlijk vind zitten;)

12. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ja die hebben wij en we hebben er tweedehands 50 euri voor betaald. Nieuw zijn ze iets van 150 euro. Al veel gebruik van gemaakt top ding!

13. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    wij hebben en deuter kidicomfort 2 inclusief zonnehemeltje. Ideaal ding en we hebben op vakantie vaak gebruikt in de bergen. Deze zomer hadden we hem nog mee, maar niet gebruikt omdat onze zoon echt te groot is. Je kunt hem van me overnemen als je wilt. Hij ziet er nog als nieuw uit.

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    je hebt een pb! hier een bijna nieuwe van Lafuma liggen.

15. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Wij hebben een baby poach uit Zuid Afrika.
    Heerlijk ding en te gebruiken to zeker 2 jaar en langer zolang je rug het aan kan. Voordeel is ook dat het gewoon stof is en je het makkelijk mee kan nemen in bv koffer of onderin een buggy.
    Op de site van Cheeky monkey staan ze ook en heten ze ergo baby carier.

16. Lentes

Lentes Niet meer actief

Ik heb zelf een beco butterfly.
    Ideaal ding en klein op te vouwen voor als je hem niet gebruikt

17. lennylenn

Hoi dames, ik heb op de site van babybij een draagzak geleend. Wilde toch echt eerst weten hoe het beviel. Vandaag of morgen krijg ik het binnen

18. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Wij hebben ook de deuter kid!
    Perfect ding.. en gek genoeg is het absuluut niet zwaar om te dragen, als je alle bandjes goed bevestigd draag je het ook niet op je schouders maar op je heupen.
    We hebben deze zomervakantie een wandeltocht van zes uur gelopen, waarvan mijn vriend en ik elk de helft hebben gedragen. Geen probleem!
    Voordeel vind ik dat je er erg veel spul in mee kan nemen omdat er nog een tas in zit. Dat miste ik bij draagzakken.

19. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    #20 Chilleke, 21 aug 2012
    Laatst bewerkt: 21 aug 2012
    Hier ook draag rugzak. Weet even zo snel het merk niet. Maar hebben er meerdere uitgeprobeerd bij outdoor winkel. Ze zien er lomper uit dan daadwerkelijk is. Als je hem goed afsteld zitten ze heerlijk. En voordeel is dat je ook nog ruimte heb om wat mee te nemen zoals drinken portemonnee ed ideaal. Zou die toch ook echt uit proberen voor jr. Draagdoek koopt ;)

Edit, deze hebben wij ;) kinderdrager/vaude/jolly comfort ii - | Kathmandu - Outdoor & Travel

Ik heb ook zat foto's hoe leuk hij het erin vond ;) haha

Deel Deze Pagina