Wil echt iets stoms delen....

Discussie in 'De lounge' gestart door Lexxie, 18 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Tjeetje wat een situatie zeg!! En zo respectloos!! Notabene zwanger en in die hitte je gewoon laten staan. Waar zijn die oudjes mee bezig tegenwoordig. Denken overal een vrijbrief of voorrang te hebben. Bah! Hopelijk hebben ze een dikke vette boete en de kosten van de ambu ook nog eens. Uit ervaring weet ik dat die niet mals zijn!!

Gister waren wij met de tweeling voor de eerste keer in de Efteling. Superleuk! We wilde de draakjes graag in die hele oude draaimolen zetten en dan wat leuke kiekjes maken. Dus wij klimmen die molen op. Komt er een oude man aangesjeest. Ik wil net onze dochter op het paard zetten en onze zoon ernaast. Komt die vent aangesjeest en werkelijk waar. Springt regelrecht zo op dat paard waar ik onze Lynn op wilde zetten. Met de andere hand houd hij het andere paard vast en begint als een viswijf te roepen naar zijn (ik gok een jaar of twaalf) kleindochter dat ze moest gaan zitten op dat paard. Nergens geen andere paardjes vrij. Dus heb mnr flink staan uitschelden!! (sorry maar was echt pissig) en toen op een koets geklommen. Schoonzusje heeft wat fotootjes gemaakt. Er waren ook mensen die het hadden gezien en die zeiden ook: die oudere van tegenwoordig zijn vaak erger dan de jeugd van tegenwoordig.

Gaat de molen draaien. En wat zien we???? Die vent is gewoon in een koets gestapt op het laatste moment!!! Maarja. In een draaiende molen ga ik niet sjouwen met de tweeling.

2. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff! Wildeal niet klagen over iets oudere medemens, maar het lag dus toch niet helemaal aan mij. Soms denken ze echt de halve wereld te hebben... :(
    Heb altijd veel respect voor ouderen, maar vind ook dat dit wederzijds moet zijn.
    Over de kosten van de ambulance had ik niet eerder gedacht, maar die inderdaad niet mals. Duur geintje voor ze.... Maar goed, ze wisten duidelijk waar het over ging, gaven me het advies de politie te bellen ed. Heb het nog gevraagd, dus tja... Mijn schuld is het niet hoor!

3. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Nou ja zeg! Die bejaarden zijn echt erg. En maar klagen over de jeugd van tegenwoordig. Ik zou echt kwaad zijn. Ook ik kan nu niet tegen de hitte door de zwangerschap. Dat zulk onbeschoft tuig dit doet!

Ik hoop dat dat oude wijf een dikke vette bekeuring heeft en dat ze de ambu kosten ook mag betalen. De volgende keer, daar heb jij dan weer niks aan, zal ze haarzelf eerst achter de oren krabben voordat ze zo'n actie bedenkt...

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    wat zei je tegen die tang, bedankt he! Klote w*f? Sorry maar vind dit echt acosiaal! Ziet ze dat je het moeilijk hebt en is het nog wel háár auto!?? Nah onbeschoft gewoon, en daar moet dan alles voor uitrukken, sjonge jonge zeg.

5. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Het zou ook nog kunnen dat de vrouwtjes gewoon echt niet in de gaten hadden dat hun eigen auto in de weg stond? Meteen al die veroordelingen... Maar kan me ook wel in de verhalen herkennen van oude mensen. Sommigen met karretje denken ook dat ze gewoon geoorloofd mensen van de sokken mogen rijden op een fietspad...

6. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Lijkt me niet best als ze niet door hebben waar ze hun auto hebben geparkeerd en welke auto van hen is.....

7. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Tsjeeeeeee wat een baalmoment heb jij gehad zeg!!
    Stomme vrouwen ook, ze zien je toch!

Thuis gekomen nog lekker een rust momentje gehad?

8. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ohjee daar sta je dan. Gelukkig was de ambu niet nodig. Wat een ellendig oud p mens bah.

9. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Vriend zei had je een sleepbedrijf moeten bellen. Ze stond ook fout geparkeerd. Sleepkosten, die ook niet mals zijn, zijn dan voor haar rekening. Maar dat is achteraf...

10. glimworm

glimworm Niet meer actief

net goed! boontje komt om zijn loontje!

zeker als ze zagen dat jij er niet uitkon en ze ook zagen dat hun auto achter die van jou stond.

11. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@glimworm: en zeke als je ziet dat iemand zich duidelijk niet lekker voelt.. vind ik het op zn zachtst gezegd nogal asociaal...
    (heb er nog wat andere gedachtes over... maar die zijn stuk minder vriendelijk en beschaafd)

12. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Nou ja! Die oudjes van tegenwoordig.. Wat een asocialen zeg.. Wat heb je tegen ze gezegd?

13. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ja maar als ze het wel door hadden gehad zouden ze toch niet zeggen bel de politie?? Lijkt mij meer onwetendheid dan iemand willen dwarsbomen hoor.

Moest er wel om lachen, al heb jij waarschijnlijk op t moment zelf absoluut niet kunnen lachen.

14. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen duidelijk nog wat last van de nasleep. Kamp al een poosje met een hoge bloeddruk en vanmorgen bij de gyn geweest. Tja, zulk soort situaties werken niet in mijn voordeel zeg maar..
    Meteen weer een tabletje erbij, Pff!
    Heb die vrouwtjes natuurlijk vriendelijk bedankt... Zal even een foto uploaden....

Kon er idd niet echt om lachen... In de bloedhitte zitten wachten op iemand. Uiteindelijk gewoon naast me zitten! Pfff! Voor hun misschien ook maar een testte bij de geriater?

15. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
  16. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    sorry moest een beetje lachen :) Kan zo ook iets van mij zijn. Van de goedheid van mensen uitgaan. blijkt die oude hark er nog van te genieten ook. Stom mens. En terecht dat ze een proces verbaal krijgt. Hopen dat ze de kosten van de ambu en politie ook mag gaan betalen. Want dat kost ook geld.
    Dat ze er niet over nadenkt dat het kan gebeuren en dat de hulpdiensten op dat soort dagen volop nodig zijn elders in het gebied.

Kijk maar uit voor die oude tangen van tegenwoordig :p

17. Linana

Linana Niet meer actief

Die oude tangen hadden zeker een glaasje teveel op :p en dan de warmte erbij... zagen ze niet meer zo helder!

Sorry, ik moest hier wel om lachen, al snap ik dat jij dat absoluut niet kon op dat moment.
    Wat een toestand joh... gillende sirenes erbij....

18. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Maar zaten ze met het zicht op de parkeerplaats dat ze wisten dat het om hun auto ging? Dat ze dus wisten dat hun auto in de weg stond voor de politie ed kwam?

19. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    o o o... wat erg zeg!

kan me voorstellen dat het niet bevorderlijk is voor je zwangerschap :(
    Rustig aan meid

enne heeeel apart dat ze je wel behulpzaam zijn om de politie te bellen en vervolgens zien ze niet dat het hun auto is???

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.184
    113
    Brabant
    welke auto staat er verkeerd geparkeerd?

Deel Deze Pagina